جمع‌آوری بیش از ۳ میلیارد تومان صدقه و کمک حامیان در بندپی
کد خبر: 4184520
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۸

جمع‌آوری بیش از ۳ میلیارد تومان صدقه و کمک حامیان در بندپی

رئیس کمیته امداد امام بندپی گفت: یک میلیارد و ۱۹۵ میلیون تومان کمک‌های مردمی در بخش صدقات در ۸ ماهه امسال در بندپی جمع آوری شد.

احمد نیک پور، رئیس کمیته امداد امام بندپیبه گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران، احمد نیک پور، رئیس کمیته امداد امام (ره) بندپی، گفت: یک میلیارد و ۱۹۵ میلیون تومان کمک‌های مردمی در بخش صدقات در ۸ ماهه امسال در بندپی جمع آوری شد.

وی افزود: شانزده هزار و ۲۳۱ صندوق صدقات در بندپی وجود دارد که شامل صندوق‌های صدقات خانگی، اداری و معابر است.

نیک‌پور تصریح کرد: صدقه‌های جمع‌آوری شده در بخش‌های درمان، کمک معیشت زندگی، جهیزیه، مسکن مددجویی، امور تحصیلی و فرهنگی و... برای خانواده‌های نیازمندان هزینه می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام بندپی با بیان اینکه مردم خیر و نیک اندیش بندپی و شهر گتاب در کمک به خانواده‌های محروم و نیازمند مشارکت بسیار خوبی داشتند، افزود: با مساعدت و مشارکت مردمی و اعتبارات دولتی  این نهاد گام‌های مؤثری را در جهت رفع و کاهش فقر و محرومیت برداشته است.

وی با اشاره به اینکه در واحد اکرام تعداد ۱۷۱۱ حامی از ۵۶۰ یتیم حمایت می‌کنند، اظهار کرد: مبلغ ۲ میلیارد و ۳۳۳  میلیون تومان جمع‌آوری و به حساب ایتام واریز شده است.

نیک‌پور بیان کرد: یکی از شاخصه‌های اصلی در امر مشارکت‌های مردمی داشتن حسن خلق و برخورد شایسته است و اطلاع‌رسانی درست به خیرین در خصوص نحوه هزینه کرد برای نیازمندان است که می‌تواند میزان رضایت‌مندی و اعتماد عمومی را افزایش دهد.

انتهای پیام
captcha