آثار هنرمندان علوم قرآنی البرز جمع‌آوری می‌شود
کد خبر: 4184993
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱

آثار هنرمندان علوم قرآنی البرز جمع‌آوری می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز از جمع‌آوری آثار علوم قرآنی در رشته‌های مختلف هنری برای شرکت در نمایشگاه بین‌المللی قرآن خبر داد.

سعید جابری انصاری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز

سعید جابری‌انصاری، فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در گفت‌و‌گو با ایکنا با اشاره به اینکه نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان در تهران برگزار می‌شود، گفت: هر یک از ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها می‌توانند یک غرفه در این نمایشگاه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه از هنرمندان و فعالان قرآنی انتظار داریم تا آثار خود را در این نمایشگاه بین‌المللی در معرض نمایش بازدیدکنندگان قرار دهند، افزود: هنرمندان قرآنی می‌توانند آثار خود را در زمینه‌های مختلف علوم قرآنی به ادارات  فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز تحویل دهند تا در غرفه استان به نمایش گذاشته شود.

این مسئول با تأکید بر اینکه محدودیتی برای دریافت آثار از هنرمندان قرآنی نداریم، اظهارکرد: هنرمندان می‌توانند آثار خود را در رشته‌های کتابت قرآن، خوشنویسی، تابلوهای قرآنی و معرق‌کاری ارائه دهند.

جابری‌انصاری به حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز از هنرمندان قرآنی اشاره کرد و گفت: آثار فاخر هنرمندان و قرآنیان استان مورد حمایت قرار می‌گیرند.

 

انتهای پیام
captcha