ظرفیت‌های مختلف کردستان پیشران توسعه کشور است
کد خبر: 4186065
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲

ظرفیت‌های مختلف کردستان پیشران توسعه کشور است

استاندار کردستان گفت: این استان سرشار از ظرفیت‌های مختلفی است که می‌تواند پیشران توسعه کشور باشد.

اسماعیل زارعی کوشا، استاندار کردستان

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان در اولین کنفرانس ملی حکمرانی دانش مبنا که امروز، 14 آذرماه در محل  تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار شد، اظهار کرد: کردستان به دلیل تنوع اقوام و مذاهب، ظرفیت‌های موجود و محرومیت‌های برجای مانده از طاغوت، همواره مورد طمع دشمنان و معاندین بوده است.

وی با اشاره به اینکه با افتخار اعلام می‌کنم که اهل کردستان هستم و افتخار خادمی مردمم را دارم، افزود: راهبرد اجرایی ما در حکمرانی، خدمت به مردم بوده و این باور و اعتقاد ماست و بحمدالله در  مسیر مدیریت استان مردم تصمیم‌گیر و مجری و ناظر هستند.

استاندار کردستان بیان کرد: مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) مردمی‌سازی را صرفاً به در میان مردم رفتن محصور نفرمودند لذا تکلیف ما حل مسائل مردم، برای خدمت به مردم است.

وی با بیان اینکه اولین گام را در اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام که مطالبه مردم و مسئله جدی تلقی می‌شد برداشتیم، افزود: حل بحران آب بانه و سنندج، راه‌آهن سنندج و فرودگاه سقز با رویکردی جهادی و حمایت دولت در کمترین بازه زمانی اتفاق افتاد.

زارعی‌کوشا گفت: رخدادهای امنیتی در کردستان از طریق صداقت و حضور بین مردم و خدمت قابل مدیریت خواهد بود و هیچ پروژه و خدمتی در کردستان  توسط فضاسازی رسانه‌ای دشمنان متوقف نشد.

وی اظهار کرد: مردم فهیم و بصیر کردستان که خود در حکمرانی سهیم هستند با اعتماد به خادمین خود در دولت و در راستای قدرشناسی از خدمات نظام، دشمن را در عرصه‌های مختلف امنیتی ناکام گذاشتند و می‌گذارند و تجلی این اعتماد حضور باشکوه کردستان در استقبال از رئیس جمهور بود که معادلات دشمنان و معاندان را برهم زد.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه اعتقاد داریم اعتماد با اثبات کارآمدی و خدمت بی‌منت و صادقانه محقق می‌شود، یادآور شد: کردستان سرشار از ظرفیت‌های مختلفی است که می‌تواند پیشران توسعه کشور باشد.

انتهای پیام
captcha