قرآن مهمترین عنصر قدرت‌آفرین برای افراد و جامعه است
کد خبر: 4187993
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵
مدیر مرکز تولید محتوا سازمان دارالقرآن‌الکریم:

قرآن مهمترین عنصر قدرت‌آفرین برای افراد و جامعه است

حجت‌الاسلام رائیجی با بیان اینکه قرآن صرفاً خواندنی و بهره‌مندی از اجر معنوی نیست، گفت: قرآن مهمترین عنصر قدرت‌آفرین برای افراد، جامعه و حکومت بوده که پاسخگوی نیاز دنیوی آنان نیز است.

حجت‌الاسلام رائیجی، مدیر مرکز تولید محتوا سازمان دارالقرآن الکریمبه گزارش ایکنا از گلستان، اختتامیه دومین دوره آموزشی تدبر در قرآن به همت مؤسسه قرآنی نورالهدی گلستان و مائده آسمانی با حضور حجت‌الاسلام مسعود رائیجی، مدیر مرکز تولید محتوا سازمان دارالقرآن‌الکریم، 23 آذرماه در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان برگزار شد.

اشرف مظهری، مدیر مؤسسه مائده آسمانی در ارتباط با هدف برگزاری دوره تدبر در قرآن گفت: این دوره با حضور 44 نفر از علاقه‌مندان با هدف آشنایی با روش تدبر در قرآن، افزایش ایمان نسبت به قرآن و تقویت انگیزه در عمل به قرآن برگزار شد.

مدیر مرکز تولید محتوا سازمان دارالقرآن الکریم با اشاره به اینکه این دوره تدبر در قرآن شامل شش سطح است، بیان کرد: دوره سطح دو، دوره عمومی تدبر در قرآن به‌شمار رفته و افراد پس از قبولی در مرحله دوم، از سطح سه وارد مرحله مربیگری خواهند شد.

حجت‌الاسلام رائیجی با بیان اینکه قرآن صرفا خواندنی و بهره‌مندی از اجر معنوی نیست، گفت: قرآن کتابی است که به مسائل و مشکلات دنیوی نیز پاسخ کافی و وافی داده و به حل آنان در همین دنیا نیز ‌می‌پردازد، لذا قرآن مهمترین عنصر قدرت‌آفرین برای افراد، جامعه و حکومت است.

وی با اشاره به اینکه ما اکنون در آخرالزمان قرار داریم و سحر فرعونیان امروز در فضای مجازی تأثیرگذار است، افزود: در زمان حضرت موسی(ع) تبدیل عصا به اژدها سبب باطل شدن سحر شد، امروزه برای باطل نبودن سحر فرعونیان زمانه، باید به‌طور مداوم به قرآن رجوع کنیم.

مدیر مرکز تولید محتوا سازمان دارالقرآن‌الکریم گفت: در زمان ظهور حضرت حجت(عج) تمام تصمیمات ایشان بر پایه ‌قرآن بوده و این کتاب الهی حجت بین مردم و امام(عج) است.

یادآور می‌شود، آزمون این دوره به‌صورت مجازی و در تاریخ 30 آذرماه جاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha