سیزدهمین پیش نشست علمی همایش «امام رضا(ع) و گفت‌و‌گوی ادیان» در کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4188674
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۷

سیزدهمین پیش نشست علمی همایش «امام رضا(ع) و گفت‌و‌گوی ادیان» در کردستان برگزار می‌شود

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی واحد سنندج از برگزاری سیزدهمین پیش نشست علمی همایش «امام رضا(ع) و گفت‌و‌گوی ادیان» فردا، 28 آذر در دانشگاه مذاهب اسلامی سنندج خبر داد.

عثمان یوسفی رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی سنندج

عثمان یوسفی، رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی واحد سنندج در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: دانشگاه مذاهب اسلامی واحد سنندج با همکاری دبیرخانه همایش بین‌المللی امام رضا(ع) و گفت‌و‌گوی ادیان سیزدهمین پیش نشست علمی همایش را فردا، 28 آذر در سطح این دانشگاه برگزار می‌کند.

وی به موضوعات و محورهای این پیش نشست علمی اشاره کرد و افزود: «جایگاه خانواده در ادیان آسمانی»، «تأملی در پدیده اسلام‌هراسی و ضرورت گفت‌وگوی ادیان»، «همزیستی فرهنگی در تاریخ اسلام با تأکید بر عصر عباسی؛ امبانی و مصادیق» و «روش‌شناسی گفتگوی ادیان، رویکردهای اجتماعی» از محورهای این پیش‌نشست بوده است.

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی واحد سنندج بیان کرد: سیدمحمد شیخ‌احمدی، استادیار دانشگاه آزاد اسلامی، بهرام نصراللهی‌زاده استادیار دانشگاه کردستان، عثمان یوسفی استادیار دانشگاه مذاهب اسلامی و علی سلحشور استادیار دانشگاه کردستان در این نشست علمی به سخنرانی خواهند پرداخت.

وی با شاره به برگزاری این همایش به صورت حضوری و آنلاین یادآور شد: علاقمندان به حضور آنلاین در این نشست علمی می‌توانند از طریق آدرس  http://www.skyroom.onlin/ch/mazaheb_un/sanandaj  اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha