اثر هنرمند تفتی در مرحله نهایی رویداد ملی خوشنویسی پذیرفته شد
کد خبر: 4190546
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶

اثر هنرمند تفتی در مرحله نهایی رویداد ملی خوشنویسی پذیرفته شد

اثر سیدخلیل عرب‌زاده، هنرمند خوشنویس تفتی که دارای مدرک فوق ممتاز خوشنویسی از انجمن خوشنویسان ایران است، به مرحله اول داوری هفتمین دوسالانه ملی خوشنویسی ایران راه پیدا کرد.

سیدخلیل عرب‌زاده، هنرمند خوشنویس تفتیبه گزارش ایکنا از یزد، اثر سیدخلیل عرب‌زاده، هنرمند خوشنویس تفتی که دارای مدرک فوق ممتاز خوشنویسی از انجمن خوشنویسان ایران است، به مرحله اول داوری هفتمین دوسالانه ملی خوشنویسی ایران راه پیدا کرد.

سیدعباس دهقان، معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در این زمینه به ایکنا گفت: دو سالانه ملی خوشنویسی ایران در دی‌ماه سال‌جاری در قزوین برگزار می‌شود و اثر ارزشمند عرب‌زاده تنها اثر پذیرفته شده از استان یزد است که برای شرکت در مرحله اول داوری بخش مسابقه آثار شکسته نستعلیق کشور با سایرین به رقابت خواهد پرداخت.

وی اضافه کرد: طبق اعلام دبیرخانه هفتمین دوسالانه ملی خوشنویسی ایران، داوران بخش شکسته نستعلیق این جشنواره را اساتید برجسته‌ای همچون محمدحسین عطارچیان، یدالله کابلی، مجتبی ملک‌زاده، علی‌اکبر رضوانی و بهادر پگاه برعهده خواهند داشت.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با تبریک به این هنرمند خوشنویس تفتی برای وی آرزوی موفقیت و سربلندی کرد و گفت: امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد برگزاری نمایشگاهی از آثار ارزشمند و زیبای این هنرمند در شهرستان تفت باشیم.

یادآور می‌شود هفتمین دوسالانه ملی خوشنویسی ایران در دی ماه سال جاری در استان قزوین و یادبود استاد برجسته خط نسخ علاءالدین تبریزی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha