نشست هم‌اندیشی برگزاری جشنواره قرآن دانشگاه علوم پزشکی اهواز برگزار شد
کد خبر: 4190723
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۸

نشست هم‌اندیشی برگزاری جشنواره قرآن دانشگاه علوم پزشکی اهواز برگزار شد

نشست معاونان فرهنگی و رابطان قرآنی دانشکده‌ها با معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به منظور تبیین و هم‌اندیشی برگزاری بیست و هشتمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه امروز 9 دی‌ماه برگزار شد.

دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز

به گزارش ایکنا از خوزستان، نشست معاونان فرهنگی و رابطان قرآنی دانشکده‌ها با معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به منظور تبیین و هم‌اندیشی برگزاری بیست و هشتمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه امروز 9 دی‌ماه برگزار شد.

صدیقه رجایی، رئیس اداره قرآن و عترت دانشگاه در این نشست با اشاره به آغاز تبلیغات محیطی جشنواره قرآن و عترت در دانشگاه و دانشکده‌ها،‌ گفت: پوسترهاو بروشورهای تبلیغاتی برای معرفی جشنواره به دانشجویان آماده است که در اختیار دانشکده‌ها قرار گرفته است. به جهت ترغیب استادان برای شرکت در این جشنواره نشستی جداگانه با آنها برگزار می‌شود تا تعداد شرکت‌کنندگان افزایش یابد.

وی گفت: به جهت تشویق دانشجویان برای شرکت در این جشنواره قرآنی امتیازات و جوایز آن حتما باید معرفی شود. این امتیازات برای دانشجویان و استادان شامل هدیه نقدی، امتیاز فرهنگی، ساعت آموزشی است.

محمدامین حبیبی، مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در این جلسه بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی اهواز هرساله از نظر تعداد شرکت کننده در جشنواره قرآنی بین ده دانشگاه اول قرار دارد و از این نظر دارای صبغه خوبی بوده و هست. در چند سال اخیر آمار شرکت‌کنندگان یک‌هزار تا هزار و 500 نفر بوده که آمار خوبی بوده است.

مهدی بیژن‌زاده، معاون فرهنگی و دانشجویی در این جلسه بیان کرد: با توجه به اینکه هر سال از بین دانشجویان جدیدالورود افرادی داریم که می‌تواند دراین جشنواره‌ها شرکت کنند بنابراین بر روی این موضوع کار شود. همچنین به جهت جذب استادان به شرکت در این جشنواره در جلسات شورای آموزشی شرکت کنید و شرایط و امتیازات را بیان کنید.همچنین بر روی حضور شرکت گنندگان در بخش ویژه تاکید شود.

انتهای پیام
captcha