ثبت‌نام «مدرسه تلاوت فاطمی» ویژه زمستان ۱۴۰۲ آغاز شد
کد خبر: 4193764
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۰

ثبت‌نام «مدرسه تلاوت فاطمی» ویژه زمستان ۱۴۰۲ آغاز شد

ثبت‌نام ترم زمستان مدرسه تلاوت فاطمی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌ بیت(ع) با هدف تربیت و جذب استعدادهای قرآنی کشور ویژه آقایان و بانوان به‌صورت حضوری و مجازی آغاز شد.

ثبت‌نام «مدرسه تلاوت فاطمی» ویژه زمستان ۱۴۰۲ آغاز شدبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، ثبت‌نام ترم زمستان طرح ویژه مدرسه تلاوت فاطمی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌ بیت(ع) آغاز شد.

مدرسه تلاوت فاطمی از دوره‌های ویژه مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌ بیت(ع) است که با هدف تربیت و جذب استعداد‌های قرآنی کشور در سه بخش حضوری آقایان، حضوری بانوان و مجازی برگزار می‌شود.

مدرسه تلاوت فاطمی در رشته‌های عمومی و تخصصی شامل قرائت پایه (درست‌خوانی، تجوید، وقف و ابتدا)، قرائت تقلیدی، قرائت تطبیقی مسابقه‌ای، کارگاه‌های تخصصی قرائت، ترتیل‌خوانی، مفاهیم و سبک زندگی به همراه فوق‌برنامه‌های رایگان و برنامه‌های متنوع قرآنی برگزار می‌شود.

ثبت‌نام مدرسه تلاوت فاطمی ویژه زمستان از ۱۵ دی‌ماه آغاز شده و تا تکمیل ظرفیت کلاس‌ها ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان به شرکت در این دوره می‌توانند با ارسال عدد ۱۴ به شماره ۳۰۰۰۱۱۲۲ نسبت به نام‌نویسی خود اقدام کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر از ساعت ۸ تا ۲۱ با شماره ۰۲۵۳۷۱۷۵۵۱۵ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha