فعالیت 82 باب کتابخانه عمومی در استان کردستان
کد خبر: 4193770
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۷

فعالیت 82 باب کتابخانه عمومی در استان کردستان

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان با اشاره به فعالیت 82 باب کتابخانه عمومی در استان کردستان، گفت: از این تعداد 54 نهاد و بقیه مشارکتی است و نزدیک به 55 هزارنفر در این کتابخانه‌های عضویت دارند.

دیدار مدیرکل کتابخانه‌های عمومی با مدیر کل ارشاد کردستان

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان، معصومه حسنی‌خونسار، سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان امروز، 24 دی در دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، بر لزوم همکاری و مشارکت بیشتر در اجرای برنامه‌های فرهنگی تأکید کرد و گفت: این همکاری‌ها در نهایت به نفع مردم استان است و سبب توسعه فرهنگی می‌شود.

وی افزود: ادارات کل کتابخانه‌های عمومی و فرهنگ و ارشاد اسلامی دو نهاد فرهنگی و هم‌سو هستند که می‌توانند برنامه‌های متنوعی را با محوریت کتاب و کتابخوانی در سطح استان برگزار کنند.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان با اشاره به توجه ویژه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به کتابخانه‌های عمومی، بیان کرد: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر ریاست جمهوری به استان کردستان از کتابخانه‌های عمومی بازدید کرد و این اقدام بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

وی با اشاره به وظایفه گسترده کتابخانه‌های عمومی، ادامه داد: این نهاد فرهنگی اکنون با بیش از 40 خدمت فرهنگی متنوع، نقش مهمی در توسعه فرهنگی کشور ایفا می‌کند.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان با اشاره به فعالیت 82 باب کتابخانه عمومی در استان کردستان، اظهار کرد: از این تعداد 54 نهاد و بقیه مشارکتی است و نزدیک به 55 هزار نفر در این کتابخانه‌های عضویت دارند.

علی اصغر دریایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در این دیدار افزود: این نهاد نگاه مثبتی به مقوله کتاب و کتابخانه دارد و از برنامه‌هایی که با محوریت ترویج فرهنگ مطالعه برگزار می‌شود، حمایت می‌کند.

وی گفت: رفع موانع و مشکلات در ارتباط دو دستگاه بسیار مهم است و نتایج این همراهی و همکاری، کمک به توسعه فرهنگی استان خواهد بود.

انتهای پیام
captcha