مشکلات کشور با انتخاب نماینده اصلح مجلس مرتفع می‌شود
کد خبر: 4197237
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۹
امام جمعه پردیسان:

مشکلات کشور با انتخاب نماینده اصلح مجلس مرتفع می‌شود

امام جمعه پردیسان قم گفت: مشکلات کشورمان با داشتن نمایندگان متخصص در مجلس شورای اسلامی مرتفع می‌شود، انتخابات حساسی را پیش رو داریم که باید نسبت به آن اهتمام بورزیم.

حجت‌الاسلام حامدی، امام جمعه پردیسان قمبه گزارش ایکنا از قم، حجت‌الاسلام حامدی، امام جمعه پردیسان قم، در نشست تخصصی «معماری و شهرسازی اسلامی» که در چارچوب چهارمین کنفرانس بین‌المللی فقه و قانون، امروز 11 بهمن‌ماه در سالن شهید احمدی‌روشن دانشگاه قم برگزار شد، بیان کرد: ماه رجب، ماه ارزشمندی است و در فرصت‌های محدود باقی‌مانده باید بهره کافی را ببریم زیرا این ماه جهت طرفیت‌سازی برای درک ماه رمضان است و باید آن را غنیمت بشماریم.

وی با اشاره به اینکه مشکلات کشورمان با داشتن نمایندگان متخصص در مجلس شورای اسلامی مرتفع می‌شود، افزود: انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان حساسی را پیش رو داریم که باید نسبت به آن اهتمام بورزیم و صرف حضور در انتخابات موردنظر نیست بلکه تواصی به حق هم یکی ازمصادیق عمل صالح است که باید در راستای انتخابات به آن توجه کنیم.

حامدی با اشاره به اینکه ما از مطالبه‌گران ساخت و‌ ساز مسکن در استان به شیوه ویلایی هستیم، اظهار کرد: ساخت منازل به شکل طبقاتی وحی منزل نیست و قابل تغییر است و باید تغییر بیش از این رقم بخورد به‌گونه‌ای که طراحی و ساخت چنین منازلی به‌طورکلی مسدود شود.

وی با اشاره به اینکه دین یک ارزش و ظرفیتی دارد بیان کرد: در زمانی که دین خدا به خطر بیافتد،  انسان‌ها جان خود را در راه حفظ دین فدا می‌کنند و این نشان‌دهنده ارزش مطاع است.

حامدی با اشاره به پنج ویژگی دین، گفت: فطری بودن، لایتغیر بودن دستورات الهی، کامل بودن دین، اجباری نبودن و سختی و مشقتنداشتن ازجمله ویژگی‌های دین است.

وی گفت: دین اسلام ظرفیت مهمی است که باید از آن استفاده کرد و برگزاری این همایش‌ها ظرفیت‌های دین اسلام را به منصه ظهور می‌رساند.

انتهای پیام
captcha