جشنواره بازی کودکان کار و محلات کم‌ برخوردار شیراز برگزار شد
کد خبر: 4197700
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۶

جشنواره بازی کودکان کار و محلات کم‌ برخوردار شیراز برگزار شد

رئیس اداره پیشگیری و ساماندهی آسیب‌دیدگان اجتماعی شهرداری شیراز از برگزاری جشنواره بازی، تلاش و نشاط برای کودکان کار تحت حمایت این اداره و مناطق محروم و کم برخوردار خبر داد.

جشنواره بازی کودکان کار و محلات کم‌ برخوردار شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی اداره پیشگیری و ساماندهی آسیب‌دیدگان اجتماعی شهرداری شیراز، علی پولادیان، رئیس اداره پیشگیری و ساماندهی آسیب‌دیدگان اجتماعی شهرداری شیراز امروز، 14 بهمن‌ماه گفت: همزمان با ایام دهه فجر، جشنواره بازی، تلاش و نشاط برای کودکان کار تحت حمایت این اداره و مناطق محروم و کم برخوردار طی دو روز و در بخش‌های پسران و دختران در سالن کوثر دانشگاه شیراز برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این جشنواره امکان انجام بیش از 70 نوع بازی برای کودکان کار و کودکان محلات کم برخوردار شیراز فراهم شده بود.

رئیس اداره پیشگیری و ساماندهی آسیب‌دیدگان اجتماعی شهرداری شیراز با بیان اینکه تمرین کار گروهی و نشاط بخشی باعث افزایش هیجان و همزمان مدیریت هیجان در کودکان خواهد شد، افزود: همواره در تلاش هستیم ساماندهی این گروه هدف حساس و پیچیده را با پرداختن به ضعف‌ها و کمبودهایشان انجام دهیم.

پولادیان اظهار کرد: به همین منظور در چرخه ساماندهی این کودکان موضوعاتی همچون ورزش، تفریح، آموزش، خانواده و... مدنظر بوده است تا بتوانیم از حضور آن‌ها در خیابان جلوگیری کرده و مخاطرات آن برای کودکان در معرض آسیب را کاهش دهیم.

یادآور می‌شود، این جشنواره با همکاری فرمانداری شهرستان شیراز، کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان تأمین اجتماعی برگزار شد.

انتهای پیام
captcha