دولت به مطالبه به حق مردم در شاهوار توجه کند
کد خبر: 4198139
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹
نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

دولت به مطالبه به حق مردم در شاهوار توجه کند

حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی درباره تعطیلی دائم معدن بوکسیت در شاهوار به واسطه ملاحظات آب و محیط زیست، اشاره کرد و گفت: توجه دولت به بحث معدن بوکسیت شاهوار و مطالبه به حق مردم در این خصوص ضرورت دارد.

حجت الاسلام مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان

به گزارش ایکنا به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در استان سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان، ظهر امروز، 16 بهمن‌ماه در دیدار با محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس‌جمهور به مطالبه مردم استان در خصوص تعطیلی دائم معدن بوکسیت در شاهوار به واسطه ملاحظات آب و محیط زیست، اشاره کرد و گفت: توجه دولت به بحث معدن بوکسیت شاهوار و مطالبه به حق مردم در این خصوص ضرورت دارد.

وی آب در استان را یکی از مطالبات جدی و به حق مردم برشمرد و گفت: اتمام عملیات خط انتقال آبرسانی از طریق منابع آبی موجود استانی از دیگر مؤلفه‌های نیازمند اعتبارات است.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه آب خزر برای انتقال به استان، کم‌هزینه‌تر از دریای عمان است که امیدواریم به‌صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد، تصریح کرد: منابع آب داخلی استان محدود بوده و قطعی آب به همراه دارد.

حجت‌الاسلام مطیعی گفت: دولت با رویکردها و سیاست‌های مطلوب خود به‌ویژه در حوزه دیپلماسی خارجی جلوه مطلوبی از نظام جمهوری اسلامی را به نمایش می‌گذارد.

انتهای پیام
captcha