اعلام برنامه‌های قرآنی ارشاد همدان در ایام‌الله فجر
کد خبر: 4198526
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱

اعلام برنامه‌های قرآنی ارشاد همدان در ایام‌الله فجر

مدیر کارگروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلام برنامه‌های قرآنی دهه فجر این اداره گفت: ختم قرآن به نیابت از شهدای انقلاب اسلامی، دیدار با خانواده شهدای انقلاب، تجلیل از برترین‌های قرآنی و برگزاری کرسی‌های تلاوت از جمله برنامه‌های اجرایی در این ایام است.

مقصود قاسمی، مدیر کارگروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، مقصود قاسمی، مدیر کارگروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر و برگزاری جشن‌های مردمی اظهار کرد: برنامه‌های قرآنی متعدد به همت مؤسسات و مراکز قرآنی سطح شهر انجام می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری کرسی تلاوت در شهرک ولیعصر به همت مؤسسه قرآنی مطهرون بیان کرد: کرسی‌های تلاوت شانزده‌گانه با حضور قاریان مطرح ملی و بین‌المللی و مدیریت شورای قرآن استان و با همکاری سایر سازمان‌ها و ادارات در سطح مساجد استان از 11 بهمن آغاز شده و تا 26 بهمن برگزار می‌شود.

قاسمی به برگزاری آیین نکوداشت استاد احمد حبیبیان اشاره کرد و گفت: در دهه اول اسفندماه آیین نکوداشت استاد حبیبیان برگزار می‌شود. وی از اساتید دانشگاه و شخصیتی فرهنگی و ادبی و همچنین از جمله نویسندگان حوزه دینی، معارف اسلامی، مبلغ و مروج نهج‌البلاغه است که بیش از یکصد کتاب به رشته تحریر درآورده است.

مدیر کارگروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان افزود: برگزاری جشن انقلاب در ۳۰ شعبه جامعة‌القرآن واحد خردسالان در سطح استان، برگزاری جشن بزرگ نیمه شعبان به همت مؤسسه قرآنی منتظران حضرت مهدی(عج) در شهر مریانج و برگزاری جشن مبعث و تجلیل از برترین‌های قرآنی در عید مبعث به همت جامعةالقرآن واحد خردسالان همدان از جمله این جشن‌ها و برنامه‌ها هستند. 

وی در پایان گفت: برگزاری جلسه ختم قرآن به نیابت از شهدای انقلاب اسلامی و بازدید از خانواده شهدای انقلاب در طول ایام‌الله دهه فجر از دیگر برنامه‌های کارگروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان است.

انتهای پیام
captcha