پاسخگویی مربیان یزدی به مسائل اعتقادی + فیلم
کد خبر: 4204686
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۴

پاسخگویی مربیان یزدی به مسائل اعتقادی + فیلم

مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت معارف امامت اهل بیت (ع) استان یزد با اشاره به فعالیت محوری این مؤسسه در زمینه مسائل دینی و اعتقادی گفت: بیش از ۵۰ مربی زن به همت مؤسسه، پاسخگوی مسائل اعتقادی و شبهات شدند.

سیدمحمد حسینی، مدیر مؤسسه معارف امامت اهل بیت(ع) یزدحجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت معارف امامت اهل بیت(ع) یزد در جریان دهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان در گفت‌وگو با ایکنا گفت: عقاید و باورهای دینی یکی از مهمترین مسائلی است که جامعه و افراد جامعه به آن نیاز دارند و اگر اعتقادات و باورها اصلاح شود، سایر مسائل نیز اصلاح می‌شود.

وی ادامه داد: مؤسسه معارف امامت اهل بیت(ع) نیز در راستای همین موضوع، به‌صورت تخصصی و عمومی دوره‌هایی را در زمینه عقاید و معارف دینی آماده و طرح‌های متعددی را نیز اجرایی کرده است که می‌توان به طرح‌هایی همچون «ترنم هدایت» و «خورشید جامعه» با محوریت اعتقادات و باورهای دینی اشاره کرد که با شاخصه‌هایی همچون کوتاه، ساده، متقن، جذاب و قابل انتقال مباحث دینی را نشر می‌دهد.

حسینی افزود: در این زمینه فعالیت‌های علمی و پژوهشی، تولید محتوا و مباحث تبلیغی نیز صورت گرفت که در راستای تبلیغ، مبلغان این مؤسسه، فعالیت‌هایی در خوابگاه‌های دانشجویی، مراکز فرهنگی و... داشتند.

وی با اشاره به همکاری بیش از 50 مربی زن با این مؤسسه تاکنون اظهار کرد: این مربیان پاسخگویی مسائل اعتقادی و شبهات را عهده‌دار هستند و خوشبختانه در این نمایشگاه نیز واحد بانوان که فعالیت‌های گسترده‌ای در شهر یزد و تعدادی از شهرستان‌ها داشته است، به صورت فعال حضور دارد.

مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت معارف امامت اهل بیت(ع) یزد در پایان گفت: امید است با حمایت مسئولان فعالیت‌ها که هم برای نشر معارف دینی و هم مقابله با فرقه‌ها و جریانات انحرافی است، را به‌صورت گسترده پیش ببریم.

انتهای پیام
captcha