جهادگران در ترویج روحیه همدلی نقش‌آفرین هستند
کد خبر: 4211687
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۹
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

جهادگران در ترویج روحیه همدلی نقش‌آفرین هستند

  سردار محمدحسین رجبی گفت: جهادگران در ترویج روحیه همدلی، هم‌افزایی، ایثار و فداکاری موثر هستند و در این زمینه می‌توانند نقش‌آفرینی کنند.

سردار محمدحسین رجبی، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سردار محمدحسین رجبی، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز دوم اردیبهشت در دیدار با خانواده شهید مدافع سلامت فیض‌الله اسماعیل‌زاده ضمن اشاره به فرا رسیدن دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: سپاه به‌عنوان یکی از ارکان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و سازمان‌های قدرتمند جمهوری اسلامی ایران در سطح کشور، منطقه و جهان شناخته می‌شود.

وی با بیان اینکه سپاه در تاریخ دوم اردیبهشت ۱۳۵۷ به دستور بنیان‌گذار کبیر جمهوری اسلامی امام خمینی (ره) تأسیس شده است، به طوری که امروز برکات بی‌بدیل این تدبیر دوراندیشانه را شاهد هستیم، گفت: این نهاد ارزشمند با هدف حفاظت از انقلاب اسلامی و پاسداری از دستاوردهای آن در برابر دشمنان داخلی و خارجی شکل گرفته است.

رجبی شکل‌گیری گروه‌های جهادی، تربیت جهادگران و اعزام آنها به مناطق محروم را یکی از برکات تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: به واسطه پرورش جوانان برومند، متعهد و ارزشی شاهد هستیم روح همدلی، ایثار و فداکاری در جای جای کشورمان موج می‌زند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه، سپاه پاسداران از زمان تأسیس تاکنون نقش مهمی در حفاظت از نظام و تمامیت ارضی ایران اسلامی داشته است، ادامه داد: این مجموعه در بسیاری از مقاطع تاریخی مانند دوران دفاع مقدس و جنگ‌های منطقه‌ای، فعالیت‌های گسترده‌ای انجام داده که در تاریخ همه این موارد ثبت و ضبط شده است.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه، سپاه پاسداران  انقلاب اسلامی در زمینه‌های علمی و صنعتی نیز پیشرفت‌های قابل‌توجهی داشته و در تولید فناوری‌های نوین و دفاعی سهیم بوده و کشور را در مسیر رو به توسعه و پیشرفت قرار داده است، گفت: یکی از محورهای اصلی جهاد تبیین باید بررسی این مسائل باشد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: اهداف و دستاوردهای این نهاد باید به روشنی تبیین شود و در این فرصت برای تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی گام برداشته شود.

 

انتهای پیام
captcha