شهید مطهری پهلوان میدان جهاد تبیین بود
کد خبر: 4212419
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۴

شهید مطهری پهلوان میدان جهاد تبیین بود

امام جمعه بخش پاتاوه با اشاره به هفته معلم و بزرگداشت شهید مطهری، گفت: این شهید بزرگوار میدان‌دار جریان مبارزه با غرب و پهلوان میدان جهاد تبیین بود.

نماز جمعه

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حجت‌الاسلام سیدرحمت الله سیادت، امام جمعه بخش پاتاوه امروز، هفتم اردیبهشت‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته پاتاوه، با اشاره به روز معلم و بزرگداشت شهید مطهری، اظهار کرد: معلم کسی است که چراغی را روشن می‌کند و انسان را از ناآگاهی و نادانی به سمت آگاهی و دانایی هدایت می‌کند.

وی در ادامه افزود: شهید مطهری میدان‌دار جریان مبارزه با غرب و پهلوان میدان جهاد تبیین، ژرف‌اندیش و معلمی بزرگ برای دیروز و امروز کشور است بنابراین بهترین الگو است.

امام جمعه بخش پاتاوه بیان کرد: روز گذشته، 6 اردیبهشت‌ماه یادواره شهدای پاتاوه و سادات محمودی با ۸ شهید در روستای رودشتی و شهید نور محمد بیاد باشکوه برگزار شد و از همه کسانی که در این راستا تلاشی داشتند، حوزه بسیج پاتاوه و سادات محمودی تقدیر و تشکر می‌کنیم.

حجت‌الاسلام سیادت با اشاره به روز جهانی کار و کارگر، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارگران فرمودند: اگر مردم وارد میدان اقتصاد شوند، تولید جهش پیدا می‌کند و اگر این شعار بخواهد محقق شود در این شعار به حضور مردم تأکید شده است. برای این منظور توجه به ظرفیت‌های بومی و تلاش مردم نقش اثرگذاری در جهش تولید دارد و با تلاش مردم و رونق تولید باعث ثروت کشور و آحاد مردم خواهد شد و در این شرایط، بیکاری و فقیری در جامعه مشاهده نخواهد شد.

وی در پایان گفت: نهادهای حمایتی باید مددجویان را توانمند کنند و این مهارت‌آفرینی سبب حرکت در جهت کار و توانایی و شغل می‌شود، امام راحل فرمود: کار و تلاش ما باید برای خدا باشد و این موضوع خیر دنیا و آخرت برای انسان می‌شود. اساس توسعه، کار و تلاش است و در راستای آن تولید رونق پیدا می‌کند در این رابطه باید کار و تلاش کارگر مورد توجه باشد. کار و کارآفرینی هر دو در خط مقدم اقتصادی هستند و تلاش آن‌ها سبب رونق تولید می‌شود. 

انتهای پیام
captcha