بازدید رایگان از موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی برای معلمان و استادان دانشگاه
کد خبر: 4212823
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۲

بازدید رایگان از موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی برای معلمان و استادان دانشگاه

بازدید از موزه‌ها، پایگاه‌ها و اماکن فرهنگی - تاریخی استان کردستان همزمان با روز معلم 12 اردیبهشت برای معلمان و اساتید رایگان خواهد بود.

بازدید از موزه‌ها و اماکن تاریخی

منصور مهرزاد، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: براساس اعلام وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، بازدید اماکن فرهنگی و ‌تاریخی استان کردستان در روز ۱۲ اردیبهشت به مناسبت روز معلم برای معلمان و استادان دانشگاه در سراسر کشور رایگان است.

وی افزود: در این راستا معلمان، آموزگاران و استادان دانشگاه با ارائه کارت شناسایی مرتبط می‌توانند از موزه‌ها، پایگاه‌های میراثی و اماکن فرهنگی‌تاریخی استان و سراسر کشور روز چهارشنبه، 12 اردیبهشت‌ماه به صورت رایگان بازدید کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان بیان کرد: ساعت کاری اماکن فرهنگی‌تاریخی در شش‌ماهه نخست سال جاری در طول ایام هفته از ۹ تا ۱۸ است و در روزهای پنجشنبه و جمعه، تا ساعت ۲۰ افزایش می‌یابد.

وی در پایان گفت: علاقه‌مندان به بازدید از هر موزه، پایگاه میراثی یا محوطه تاریخی، با مراجعه به تارنما یا صفحه آن در فضای مجازی، از ساعات دقیق فعالیت آن اطلاع حاصل کنند.

انتهای پیام
captcha