برپایی سومین المپیاد قرآن و عترت «نور» در کشور
کد خبر: 1346934
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۹

برپایی سومین المپیاد قرآن و عترت «نور» در کشور

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: به‌ همت مؤسسه تسنیم لنجان، سومین المپیاد قرآن و عترت «نور» طی بهمن‌ ماه در کشور برگزار می‌شود.

رضا یاوری، مدیرمسئول مؤسسه تسنیم لنجان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اعلام این خبر گفت: به‌ همت مؤسسه تسنیم لنجان، سومین المپیاد قرآن و عترت «نور» با محوریت سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی در کشور برگزار می‌شود.
وی اظهار کرد: این المپیاد پس از اجرای دو دوره موفق در سطح کشور برگزار می‌شود و مخاطبان و علاقه‌مندان خاص خود را داشته و با استقبال عموم مردم و متخصصان روبرو بوده است.
یاوری تصریح کرد: این المپیاد در رشته‌های سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی، فضای مجازی و IT، تفسیر و مفاهیم قرآن، نهج‌البلاغه، حفظ قرآن و کتابخوانی و 20 زیرشاخه برنامه‌ریزی شده است و علاقه‌مندان بالای چهار سال می‌توانند در این المپیاد شرکت‌ کنند.
وی افزود: برخی از رشته‌های این المپیاد به‌ صورت کشوری، برخی به‌ صورت استانی و برخی دیگر نیز به‌ صورت شهرستانی و حضوری، اینترنتی، پیامکی و مکاتبه‌ای و ارسال آثار برگزار خواهد شد.
یاوری بیان کرد: ثبت‌نام از علاقه‌مندان برای شرکت در این المپیاد آغاز شده است و تا اواخر دی‌ماه نیز ادامه می‌یابد. این المپیاد نیز بهمن‌ماه برگزار می‌شود. در اولین المپیاد 200 نفر و در دومین المپیاد نیز 500 نفر شرکت کردند و علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه به آدرس www.tasnimlenjan.ir مراجعه کنند.
مدیرمسئول مؤسسه تسنیم لنجان در پایان اظهار کرد: هر ارگان و نهاد در بخش خصوصی و غیردولتی که تمایل به حمایت از این المپیاد را دارند می‌توانند نظرات و پیشنهادات خود را برای مؤسسه ارسال کنند تا مؤسسه به‌ صورت جامع و کامل از حمایت‌ها بهره‌مند شود.

captcha