ارائه خدمات ویژه به جانبازان در بیمارستان خاتم الانبیاء(ٌص)
کد خبر: 1374533
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۸
کولیوند عنوان کرد:

ارائه خدمات ویژه به جانبازان در بیمارستان خاتم الانبیاء(ٌص)

گروه جهاد و حماسه: مدیر بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) از ارائه خدمات ویژه به جانبازان شیمیایی در این بیمارستان خبر داد و گفت: با همکاری بنیاد شهید، وضعیت جسمانی جانبازان شیمیایی بررسی شده و در صورت نیاز از متخصصان داخلی و خارجی مشاوره پزشکی خاص می گیریم.

حسین کولیوند، مدیر بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، درباره خدماتی که این بیمارستان به ایثارگران و افراد تحت تکفل آنان ارائه می دهد، گفت: بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) یکی از مجهزترین بیمارستان های سطح کشور به شمار می رود که با کادری مجرب در حال ارائه خدمات به ایثارگران و خانواده های آنان است.

بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) 400 تخت دارد

وی ادامه داد: در بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) 400 تخت وجود دارد که 300 تخت آن متعلق به خانواده های شهداست و 100 تخت نیز به ایثارگران اختصاص دارد.

کولیوند با بیان اینکه متخصصان حرفه پزشکی در این بیمارستان در حال ارائه خدمات به بیماران هستند، افزود: بسیاری از پزشکان متخصص و کارآمد با اشتیاق فراوان در این بیمارستان به ایثارگران و خانواده های آنان خدمات ارائه می کنند.

حضور متخصصان داخلی و خارجی در بیمارستان

مدیر بیمارستان خاتم الانبیاء(ٌص یادآور شد: برای جانبازان شیمیایی نیز خدمات ویژه ای در این بیمارستان مورد نظر است، به طوری که با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، وضعیت جسمانی جانبازان شیمیایی را بررسی می کنیم و در صورت نیاز، مشاوره های پزشکی خاص را از متخصصان داخلی و خارجی می گیریم تا بتوانیم آنان را به بهترین نحو درمان کنیم.

وی با تأکید بر اینکه تمامی این پزشکان، خدمت در این بیمارستان را افتخاری برای خود می دانند، تصریح کرد: هر ماه تعدادی از متخصصان ایرانی و غیرایرانی از سراسر دنیا برای حضور در این بیمارستان و ارائه خدمات به بیماران به ویژه جانبازان شیمیایی دعوت می شوند.

مدیر بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) تهران ادامه داد: علاوه بر این، پزشکان متخصص ایرانی نیز هر ماه در این بیمارستان حضور پیدا می کنند تا جانبازان و خانواده شهدایی را که در این مکان بستری هستند، درمان کنند.

وی با اشاره به اینکه برای درمان بیماران بستری در این بیمارستان به تعداد کافی متخصص داریم، اذعان کرد: متخصصان بسیاری که به همراه تیم حرفه ای خود  به این بیمارستان می آیند، معترف هستند که این بیمارستان از جمله مجهزترین بیمارستان های سطح کشور است.

مراقبت های ویژه این بیمارستان در عالی ترین سطح ممکن قرار دارد

کولیوند در ادامه سخنان خود با بیان اینکه بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) از لحاظ بخش مراقبت های ویژه، در عالی ترین سطح ممکن قرار دارد، اظهار کرد: این بیمارستان دارای کادر اداری و تجهیزات پزشکی در عالی ترین سطح است که با تمامی توان به ارائه خدمات می پردازند.

captcha