دوره‌های تخصصی تربیت مربی قرآن در مؤسسه تسنیم لنجان برگزار می‌شود
کد خبر: 1377249
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۳
با اعطای گواهینامه از دانشگاه علمی ـ کاربردی؛

دوره‌های تخصصی تربیت مربی قرآن در مؤسسه تسنیم لنجان برگزار می‌شود

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: دوره‌های تربیت مربی قرآن در پنج رشته در مؤسسه تسنیم لنجان برگزار و در پایان نیز به قبول‌شدگان از سوی دانشگاه علمی کاربردی و سازمان دارالقرآن الکریم گواهینامه اعطاء می‌شود.

رضا یاوری، مدیرمسئول مؤسسه تسنیم لنجان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اعلام این خبر گفت: ثبت‌نام دوره‌های تربیت مربی قرآن از 26 بهمن‌ماه در مؤسسه تسنیم لنجان آغاز شده است و تا پایان اسفندماه جاری ادامه می‌یابد.
وی در ادامه بیان کرد: کلاس‌های این دوره برای دو گروه بانوان و آقایان پس از برگزاری آزمون‌های ورودی از فروردین‌ماه سال آینده در مکان این مؤسسه قرآنی برگزار می‌شود.
یاوری اظهار کرد: این دوره های تخصصی در رشته‌های روخوانی و روانخوانی به‌مدت 160 ساعت آموزشی، تجوید به‌مدت 130 ساعت آموزشی، پیش‌دبستانی به‌مدت 160 ساعت آموزشی، حفظ به‌مدت 100 ساعت آموزشی و مفاهیم قرآن به‌مدت 180 ساعت آموزشی برگزار می‌شود.
برگزاری دوره آموزش خبرنگاری قرآنی در دهاقان
وی در ادامه افزود: این دوره‌های آموزشی به‌مدت سه‌ ماه با حضور اساتید نمونه‌ کشوری و استانی و مربیان مؤسسه در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: این دوره‌ها با اعطای گواهینامه از دانشگاه علمی ـ کاربردی همراه خواهد بود و افرادی که در دوره‌های مذکور قبول شوند گواهینامه معتبر از دانشگاه علمی کاربردی و سازمان دارالقرآن الکریم دریافت خواهند کرد .
یاوری بیان کرد: این مؤسسه در حال حاضر در حال برگزاری دوره‌ خبرنگاری قرآنی در شهرستان دهاقان است.
مدیرمسئول مؤسسه تسنیم لنجان در پایان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان جهت ثبت نام در این دوره‌ها می‌توانند با شماره تلفن 03342273809 تماس حاصل کنند.

captcha