قول مساعد مدیران سینمایی برای ساخت قسمت دوم «ملک سلیمان(ع)»
کد خبر: 1394617
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۹
بحرانی خبر داد:

قول مساعد مدیران سینمایی برای ساخت قسمت دوم «ملک سلیمان(ع)»

گروه هنر: ساخت قسمت دوم فیلم سینمایی «ملک سلیمان(ع)» با قول مساعد مسئولان سینمایی به زودی آغاز خواهد شد.

شهریار بحرانی، کارگردان سینمادر گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با بیان خبر فوق اظهار کرد: سال گذشته برای ساخت قسمت دوم فیلم سینمایی «ملک سلیمان(ع)» پروانه ساخت دریافت کردیم، البته برای جلوی دوربین بردن این فیلم نیاز است تا سرمایه گذاری مناسب انجام شود که با صحبت‌هایی که مدیران فعلی سینما انجام داده‌اند این امکان فراهم خواهد شد، اما زمان آن به درستی مشخص نیست.

وی افزود: فیلمنامه این فیلم قرآنی هم اکنون توسط عبدالحمید قدیریان در حال نگارش است. در ضمن چون نگارش یک فیلم قرآنی دقت نظر بسیاری را می‌طلبد، برای نوشتن فیلمنامه آن هیچ تعجیلی انجام نمی‌شود و قدیریان این کار را بازنویسی‌های متعدد نگارش خواهد کرد.

این فیلمساز ادامه داد: سعی بر این است که «ملک سلیمان(ع)» یک کار سه گانه باشد. در قسمت دوم به بحث تسخیر اجنه و شیاطین و در قسمت سوم هم موضوع ملکه سبا مورد توجه قرار خواهد گرفت، این فیلم سینمایی را قرار است من به همراه عبدالحمید قدیریان کارگردانی کنم.

مسئولان سینمایی نیازمند حمایت مسئولان سینمایی

بحرانی درباره زمان فیلمبرداری «ملک سلیمان» گفت: برای آغاز پیش تولید این فیلم نمی‌توان زمان مشخصی را ارائه داد، زیرا همان گونه که گفته شد باید ابتدا سرمایه کار تامین شود. در ضمن برای ساخت قسمت دوم «ملک سلیمان» از لوکیشن‌های قسمت اول استفاده خواهد شد.

وی در پایان گفت: جدا از «ملک سلیمان(ع)» هم اکنون مشغول نگارش فیلمنامه سریالی درباره امام موسی کاظم(ع) هستم؛ سریالی که قرار است در 30 قسمت ساخته شود، این مجموعه تلویزیونی را خود کارگردانی می‌کنم.

captcha