ضیافت کتب مهدوی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
کد خبر: 1401340
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۳

ضیافت کتب مهدوی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

خبرنگاران افتخاری/ امیرمحسن سلطان‌احمدی: انتشارات مسجد مقدس جمکران با بیش از 470 عنوان کتاب در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بهشت دانایی در ضیافت کلمات» از 10 تا 20 اردیبهشت‌ماه جاری برگزار می‌شود.

در همین راستا انتشارات مسجد مقدس جمکران با هدف ترویج فرهنگ مهدوی با ارائه بیش از 470 عنوان کتاب در موضوعات دینی حضور گرمی در این نمایشگاه خواهد داشت.

بیش از یک‌ سوم 470 عنوان کتاب انتشارات مسجد مقدس جمکران برای ارائه در بیست‌ و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در حوزه مهدویت و مابقی در سایر حوزه‌های دینی همچون اخلاق، عرفان، تاریخ، سیره و کودک و نوجوان است.

بدون شک حضور انتشارات مسجد مقدس جمکران در این میعادگاه اهل ادب و فرهنگ، دستاوردهای قابل توجهی خواهد داشت که ان‌شاءالله مورد رضای امام زمان(عج) و نائب بر حقش مقام معظم رهبری قرار بگیرد.

انتشارات مسجد مقدس جمکران درصدد است بتواند با استقبال کم‌نظیر اندیشمندان، نویسندگان و ناشران و استفاده از ظرفیت‌های معرفتی آنان، گامی نو در ارائه آثار مهدوی بردارد.

یادآور می‌شود، انتشارات مسجد مقدس جمکران در راهروی 27 غرفه شماره 23 نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران واقع شده و منتظر حضور همه علاقه‌مندان به مباحث دینی به ویژه مسئله مهدویت است.

captcha