مجمع «خیرین ازدواج» در چهارمحال و بختیاری تشکیل شود
کد خبر: 1471412
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۳
در راستای تسهیل ازدواج؛

مجمع «خیرین ازدواج» در چهارمحال و بختیاری تشکیل شود

گروه اجتماعی: مدیرکل سازمان ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری بر لزوم تشکیل مجمع خیران ازدواج استان در راستای تسهیل ازدواج جوانان تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، عبدالرحمن قاسمی، مدیرکل سازمان ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری امروز، 18 آبان در ستاد ساماندهی امور جوانان استان با اشاره به برگزاری مطلوب جشن ازدواج آسان در استان، افزود: چهارمحال و بختیاری نیازمند تشکیل مجمع خیرین ازدواج است.

وی با تأکید برلزوم ایجاد مجمع خیرین ازدواج در استان اظهار کرد: باید این مجمع در راستای کمک به امر تسهیل در ازدواج جوانان استان باحضور جمعی از خیرین و دستگاه‌های مرتبط ایجاد شود.

به گفته وی، اساس‌نامه این مجمع در حال حاضر تدوین شده و در اختیار اعضا قرار گرفته که امیدواریم با راه‌اندازی این مجمع دیدگاه‌ها و ایده‌هایی که برای تسهیل ازدواج ارائه می‌شود به مرحله اجرا رسانده شود.

قاسمی اظهار کرد: باید تلاش کرد تا میان سازمان‌های مردم نهاد برخی ایده‌ها و اندیشه‌های نو در حوزه کمک به ازدواج عملیاتی شوند.

وی با اشاره به کمک‌های برخی خیرین استان در راستای تسهیل امر ازدواج بین جوانان بیان کرد: مجمع خیرین ازدواج سبب ایجاد هماهنگی بیشتر و استفاده حداکثری از وجود خیرین فعال این حوزه می‎شود.

مدیرکل سازمان ورزش و جوانان استان گفت: هماهنگی درخصوص فعالیت‌های فعلی، زمینه‎ای برای مشارکت گسترده‌تر مردم به‌ویژه در امر کمک به تسهیل ازدواج است.

وی اظهار کرد: امید است با تشکیل مجمع خیرین مشارکت خیرین در راستای فرهنگ‌سازی و روشنگری اهمیت ازدواج به هنگام و پایدار و ترویج ازدواج آسان گسترده‌تر شود.

captcha