مردم افغانستان با شركت در انتخابات وظيفه اسلامی خود را ادا كردند
کد خبر: 1817822
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۳:۲۵

مردم افغانستان با شركت در انتخابات وظيفه اسلامی خود را ادا كردند

گروه سياسی و اجتماعی: حامد كرزی، صبح امروز 3 شهريور ماه در نشست وزيران افغانستان با تبريك حلول ماه رمضان به ملت اين كشور، تأكيدكرد: شركت‌كنندگان در انتخابات وظيفه اسلامی خود را ادا كردند.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه جمهوی اسلامی افغانستان، كرزی در جمع اعضای كابينه فرا رسيدن ماه مبارك رمضان را به كافه ملت مسلمان افغانستان تبريك و تهنيت گفت و بر پشت سر گذاشتن موفقانه انتخابات رياست جمهوری سال 88 تأكيد كرد.
وی اين انتخابات را مشت محكمی بر دهان دشمنان افغانستان دانست و افزود: اگر امروز می‌توانيم آزادانه به پای صندوق‌های رأی رفته و برای آينده خود تصميم بگيريم، مديون خون پاك هزاران شهيد هستيم كه برای آزادی كشور در مقابل ارتش سرخ شوروی و رژيم سياه طالبان ريخته شده است.
حامد كرزی انتخابات افغانستان را برای دشمنان اسلام، نگران كننده دانست و گفت: بسياری سعی دارند تا با ايجاد تنش در ميان مردم و دامن زدن به تعصبات و فرهنگ‌های بی‌جا، كشور را دچار تشنج و درگيری كنند، اما خوشبختانه با ورود ماه مبارك رمضان، ملت به تحركات دشمنان اسلام بی‌اعتنا شده و به فكر آينده‌ای روشن است.
در اين نشست، وزيران نيز ضمن تبريك به مردم كشور، فرا رسيدن ماه مبارك رمضان را از نعمت‌های خداوند دانسته و وعده دادند بيش از پيش خدمتگزار ملت مسلمان افغانستان باشند.
captcha