سازمان كنفرانس اسلامی حضور ملت افغان در انتخابات را تبريك گفت
کد خبر: 1998626
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۴:۰۴

سازمان كنفرانس اسلامی حضور ملت افغان در انتخابات را تبريك گفت

گروه سياسی و اجتماعی: دبيركل سازمان كنفرانس اسلامی طی پيامی حضور ملت مسلمان افغان در انتخابات اخير اين كشور را به آنان تبريك گفت.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه جمهوری اسلامی افغانستان به نقل از خبرگزاری ترند، اكمل‌الدين احسان اوغلو در اين پيام شجاعت و عزم ملی ملت افغان برای حضور در انتخابات پارلمانی اين كشور و تقويت صلح و دموكراسی در افغانستان را به آنان تبريك گفت.
دبيركل سازمان كنفرانس اسلامی در ادامه اظهار كرد: ايمان دارم كه تحقق دموكراسی در افغانستان ملت اين كشور را در راستای ساخت آينده‌ای بهتر كمك خواهد كرد.
وی همچنين از دولت افغانستان، جامعه مدنی و هيأت‌های انتخاباتی اين كشور كه با توجه به شرايط موجود در افغانستان تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخابات پارلمانی به كار گرفتند، قدردانی كرد.
اكمل‌الدين احسان اوغلو در پايان ابراز اميدواری كرد كه نتايج انتخابات افغانستان به تقويت پايه‌های دموكراسی، صلح و ثبات و شكوفايی اقتصادی بيشتر در اين كشور منجر شود.
دومين انتخابات پارلمان افغانستان 27 شهريورماه در ‪ 34‬حوزه انتخابيه با حضور حدود 2 هزار و 500 ‬داوطلب برای گزينش 249 ‬قانونگذار برای يك دوره پنج ساله برگزار شد.
captcha