برگزاری سمينار «بيداری اسلامی؛ حقوق و طمع‌ورزی‌ها» در لندن
کد خبر: 2309634
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۵

برگزاری سمينار «بيداری اسلامی؛ حقوق و طمع‌ورزی‌ها» در لندن

گروه بين‌الملل: سمينار «بيداری اسلامی؛ حقوق و طمع‌ورزی‌ها»، نهم ارديبهشت‌ماه، به همت مركز اسلامی انگليس در لندن برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) به نقل از روابط عمومی مركز اسلامی انگليس، اين سمينار از سلسله سمينارهای ماهانه «اسلام و زندگی» مركز اسلامی انگليس است كه با حضور شخصيت‌های اسلامی تعدادی از كشورهای جهان برگزار خواهد شد.
اين سمينار نهم ارديبهشت‌ماه ساعت 18:15 به وقت محلی آغاز می‌شود و تا ساعت 20:30 ادامه دارد.
«شرعی‌بودن مطالبه حقوق در بيداری اسلامی» و «خطرات و پيامدهای طمع‌ورزی‌ها در بيداری اسلامی» دو محور اصلی مورد بررسی در سمينار لندن خواهد بود.
شيخ ابوديه، امام جماعت اقليت‌ لبنانی در انگليس، محمد مصدق يوسفی، روزنامه‌نگار الجزايری و علاء الخطيب، نويسنده عراقی از سخنرانان اين سمينار هستند.
مركز اسلامی انگليس طی فراخوانی ضمن دعوت از اقليت‌های مسلمان برای شركت در سمينار، اعلام كرد: بيداری اسلامی كه در منطقه عربی برای بازگرداندن هويت و كرامت مسلمانان شاهد هستيم، با چالش‌هايی مواجه است كه بيشتر گروه‌هايی در خارج از اين كشورها عامل آن هستند.
اين فراخوان همچنين حاكی است: امروز حفظ دستاوردهای بيداری اسلامی و رويارويی با چالش‌های پيش‌ روی اين رويداد، بسيار مهم است و در همين راستا مركز اسلامی انگليس اين مسئله را مورد توجه قرار داده و قرار است به همين منظور سمينار «بيداری اسلامی؛ حقوق و طمع‌ورزی‌ها» را برگزار كند.
captcha