سمينار «شكوفايی علمی در ايران و آينده امت اسلام» در لندن برگزار می‌شود
کد خبر: 2492789
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۳

سمينار «شكوفايی علمی در ايران و آينده امت اسلام» در لندن برگزار می‌شود

گروه بين‌الملل: سمينار «شكوفايی علمی در ايران و آينده امت اسلام؛ دستاوردها و چالش‌ها» شنبه، 21 بهمن، به مناسبت سی و چهارمين سالروز پيروزی انقلاب اسلامی ايران در لندن برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) به نقل از روابط عمومی مركز اسلامی انگليس، اين سمينار از سلسله نشست‌های ماهانه «اسلام و زندگی» در مركز اسلامی انگليس است كه به مناسبت سی و چهارمين سالروز پيروزی انقلاب اسلامی ايران برگزار خواهد شد.
اين سمينار از ساعت 18 به وقت محلی آغاز می‌شود و تا ساعت 20 ادامه دارد و مركز اسلامی انگليس حضور گسترده علاقه‌مندان در اين سمينار را خواستار شده است.
در اين سمينار دستاوردهای واقعی پيشرفت‌های ايران در عرصه‌های مختلف علوم و فن‌آوری، تأثير اين دستاوردها در منطقه، و چالش‌ها و موانع پيش‌رو بررسی خواهد شد.
در سمينار لندن، فيلم مستندی از دستاوردهای علمی ايران به نمايش درخواهد آمد و هادی لاريجانی و سعيد شهابی در آن سخنرانی خواهند كرد.
مركز اسلامی انگليس در فراخوان ويژه برگزاری سمينار آورده است: ايران در سال‌های اخير به دست فرزندان خود و به فضل رهبری حكيمانه و پايبندی به ارزش‌های والای اسلامی توانسته است به نوآوری‌های زيادی در عرصه‌های دفاعی، تكنولوژی، پزشكی، صنعت و علوم فضايی دست پيدا كند.
captcha