جلسه برگزارکنندگان و اعضای ستاد طرح ملی «رحله» برپا می‌شود
کد خبر: 3308377
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱
فردا؛

جلسه برگزارکنندگان و اعضای ستاد طرح ملی «رحله» برپا می‌شود

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: جلسه اعضای ستاد طرح ملی «رحله» و برگزار‌کنندگان این طرح، هفتم خردادماه در تهران برگزار می‌شود.

مهدی شهسوار، مدیر روابط عمومی مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) استهبان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: جلسه اعضای ستاد طرح ملی «رحله» و برگزار‌کنندگان این طرح‌ پنج‌شنبه، هفتم خردادماه در تهران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اعضای این ستاد حدود هفت نفر هستند، ادامه داد: جلسه فوق به‌منظور هماهنگی فعالیت‌های آینده و ارائه گزارشی از روند ثبت نام علاقه‌مندان در این طرح و همچنین هم‌اندیشی تشکیل می‌شود.

شهسوار اظهار کرد: این جلسه در راستای تسهیل روند برگزاری طرح ملی رحله و نکاتی که موجبات این امر را فراهم می‌کند و تبادل‌نظر برگزار‌کنندگان طرح فوق برپا می‌شود.

یادآور می‌شود، طرح ملی رحله حفظ چهار جزء قرآن کریم طی دو ماه تعطیلات تابستان 94 است که به‌صورت شبانه‌روزی و ویژه بانوان و آقایان از سوی مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) استهبان انجام می‌شود. همچنین علاقه‌مندان تا 10 خردادماه می‌توانند جهت نام‌نویسی در این طرح به پایگاه اینترنتی این مرکز به نشانی http://beytolahzan.ir مراجعه کنند.

گفتنی است؛ این نشست از ساعت 8 صبح در میدان بهارستان‌، خیابان فدائیان اسلام، روبروی مجلس، انتهای خیابان رحمانی، پلاک 28 برگزار می‌شود.

captcha