25نفر درکاشان دوره تربیت مربی تدبر در قرآن را فراگرفتند
کد خبر: 3461594
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۱

25نفر درکاشان دوره تربیت مربی تدبر در قرآن را فراگرفتند

گروه فعالیت های قرآنی: مدیرعامل مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت امیرالمؤمنین(ع)کاشان گفت: 25 نفردرکاشان دوره تربیت مربی تدبر در قرآن را فرا گرفتند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی حسن زاده، مدیرعامل مؤسسه فرهنگی قرآن وعترت امیرالمؤمنین(ع)کاشان روز شنبه، اظهارکرد: دوره های کشوری تربیت مربی تدبر در قرآن در شهرستان کاشان به اتمام رسید.
وی با اشاره به موضوعات این دوره، گفت: موضوع این دوره ها، مبانی و مبادی تدبر در سوره های جزء 28، 29 و30 قرآن کریم بود.
مدیرعامل مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت امیرالمؤمنین(ع) کاشان بیان کرد: این دوره ها به منظور آشنایی تفصیلی با مبانی و مبادی تدبر درون سوره ای و میان سوره ای، ایجاد علاقه و انگیزه برای بحث تدبر در سوره‌ها و بالا بردن توانایی لازم برای مطالعه، مباحثه و نقد و بررسی بود.
حسن زاده با اهداف این دوره اشاره کرد وگفت: ترویج و تبلیغ قرآن‌کریم با رویکرد تدبری، افزایش ایمان و عمل به قرآن و سیره اهل بیت (ع)، زمینه سازگسترش تدبر در قرآن به منظور تامین بخشی از نیاز حوزه‌های‌علمیه و مراکز و مؤسسات قرآنی می باشد.
وی با بیان اینکه شرکت کنندگان دوره تربیت مربی تدبر در قرآن کریم، آموزش های لازم را طی 120ساعت عملی و تئوری فراگرفتند، گفت: این دوره با اعطای گواهینامه رسمی با همکاری مؤسسه تدبر در قرآن و اتحادیه تشکل‌های قرآن وعترت کشور توسط مؤسسه امیرالمومنین (ع) کاشان برگزار شد.
captcha