اعلام فراخوان سومین دوره تربیت مربی روخوانی قرآن در میناب
کد خبر: 4184385
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶

اعلام فراخوان سومین دوره تربیت مربی روخوانی قرآن در میناب

سومین دوره تربیت مربی روخوانی و روان‌خوانی در هشت‌بندی میناب برگزار می‌شود.

سومین دوره تربیت مربی روخوانی و روان‌خوانی در هشت‌بندی میناب

حجت‌الاسلام والمسلمین مفید سهرابی، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالمهدی میناب در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: سومین دوره تخصصی تربیت مربی قرآن با تدریس سیدحسن طالبی‌تربتی، مدرس دوره‌های تربیت مربی قرآن برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دوره فوق ویژه بانوان و آقایان علاقه‌مند در گروه سنی 15 سال به بالا است، ادامه داد: آموزش روش تدریس روخوانی و روان‌خوانی قرآن در قالب کارگاهی، آموزش نکات تجویدی به صورت ساده، روان و جذاب، برگزاری کارگاه‌های عملی تجوید با روش‌های نوین و کاربردی، آموزش لحن و مهارت‌های کلاس‌داری، و آشنایی مربیان با مباحث اخلاقی و فنون تربیتی نیازمند آموزش از جمله ویژگی‌های این دوره است.

سهرابی با اشاره به اینکه دوره فوق از 27 دی‌ماه تا 15 بهمن‌ماه در حسینیه ولی‌عصر(عج) هشتبندی 2 برگزار خواهد شد، تصریح کرد: در پایان دوره از شرکت‌کنندگان آزمون به عمل خواهد آمد و به قبول‌شدگان گواهینامه اعطا می‌شود و قبول‌شدگان به دوره‌های بالاتر راه پیدا خواهند کرد و جهت آموزش به سایر مراکز قرآنی معرفی خواهند شد.

بانوان علاقه‌مند برای ثبت‌نام و دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۹۱۷۶۵۲۱۵۷۱ و آقایان با شماره‌ ۰۹۳۹۷۸۹۰۴۶۸ تماس بگیرند. نخستین شعبه مؤسسه در توکهور هشت‌بندی میناب قرار دارد. همچنین شعبه دوم مؤسسه در روستای امیرآباد هشت‌بندی (استان هرمزگان) است.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha