اعلام محورهای بیست و یکمین جشنواره قرآن و عترت با 10 موضوع قرآن و سلامت
کد خبر: 3479537
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۷
از سوی معاونت فرهنگی دانشجویی و امور مجلس وزارت بهداشت؛

اعلام محورهای بیست و یکمین جشنواره قرآن و عترت با 10 موضوع قرآن و سلامت

گروه سلامت: از سوی معاونت فرهنگی-دانشجویی و امور مجلس وزارت بهداشت محورهای بخش هنری بیست و یکمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در 10 موضوع مرتبط با قرآن و سلامت اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) معاونت فرهنگی، دانشجویی و امور مجلس وزارت بهداشت، بخش هنری بيست و يكمين جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان وزارت بهداشت را اعلام کرد.

بخش هنری جشنواره قرآن و عترت در 9 رشته خوشنویسی، نقاشی، نماهنگ، عکس، تذهیب، فیلم کوتاه، معرق و منبت، پویانمایی و طراحی پوستر در دو مرحله سراسری وزارت بهداشت و ملی برگزار می‌شود.

بر اساس گزارش ایکنا موضوعات رشته خوشنویسی آیه ۲۵ سوره مبارکه یونس به همراه ترجمه؛ رشته نقاشی تصویرگری آیات و قصص قرآنی (محور آثار داستان حضرت ابراهیم (ع)، حضرت سلیمان (ع) و معراج پیامبر (ص)؛ رشته نماهنگ آیات و احادیث مرتبط با سلامت؛ رشته عکس، قرآن و سلامت؛ موضوع رشته فیلم کوتاه آیات و احادیث مرتبط با سلامت؛ موضوع رشته‌های معرق و منبت آیه ۲۵ سوره مبارکه یونس؛ موضوع رشته پویانمایی قرآن و سلامت و موضوع رشته طراحی پوستر، پوستر بیست و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور اعلام شده است.

شرکت کنندگان در این بخش می‌توانند آثار خود را حداکثر تا پایان خرداد ماه ۹۵ به دبیرخانه ارسال کنند و ثبت نام در جشنواره از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره به آدرس  farhangi.behdasht.gov.ir انجام می‌شود.

captcha