دوره‌ آموزش صوت و لحن سطح مقدماتی برگزار می‌شود
کد خبر: 3482148
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲
از سوی سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور؛

دوره‌ آموزش صوت و لحن سطح مقدماتی برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور، آموزش صوت و لحن سطح مقدماتی را با هدف ارتقای سطح کیفی قرائت قرآن‌ کریم با شناخت الحان قرآنی در سطوح روخوانی، روان‌خوانی و تجوید مقدماتی برگزار می‌کند.

الهام وقاری، مسئول مرکز آموزش دوره‌های کوتاه‌مدت سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور در گفت‌و‌‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با بیان این مطلب گفت: در این مرکز دوره‌های آموزش قرآن در سطوح روخوانی، روان‌خوانی، تجوید، صوت و لحن، تدبر در قرآن، آشنایی با تفسیر موضوعی قرآن با حضور اساتید مجرب و پیشکسوتان قرآنی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: نخستین دوره آموزش کوتاه‌مدت صوت و لحن قرآن کریم درسطح مقدماتی(ویژه آقایان) امروز چهارشنبه، 19 اسفندماه از ساعت 17:30 تا 19 در سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور برگزار می‌شود.

مسئول مرکز آموزش دوره‌های کوتاه‌مدت سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور با اشاره به اینکه شرکت‌کنندگان در این دوره در آزمون ورودی شرکت کرده‌اند و در سطح تجوید مقدماتی حد‌نصاب را کسب کرده‌اند، بیان کرد: دوره کوتاه‌مدت صوت و لحن قرآن‌ کریم در 14 جلسه، طی 28 ساعت آموزشی با حضور استاد علی‌اکبر ملک‌شاهی برپا می‌شود.

وی تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به مرکز آموزش دوره‌های کوتاه‌مدت سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور به نشانی، خیابان انقلاب، خیابان قدس، خیابان بزرگمهر، پلاک 85، جهت ثبت نام در دوره‌های متفاوت این مرکز اقدام کنند.

وقاری با اشاره به اینکه درخواست‌های بسیاری از سوی بانوان برای حضور در این دوره‌های آموزشی، مطرح شده است، افزود: به منظور بهره‌مندی بانوان علاقه‌مند از دوره‌های آموزش قرآن‌ کریم، در زمان به حد‌نصاب رسیدن تقاضا، کلاس‌های آموزشی ویژه بانوان در سال 95 برپا می‌شود که متعاقباً جزئیات اعلام خواهد شد.

وی در پایان خاطر‌نشان کرد: ادامه این جلسات دوره صوت و لحن پس از پایان تعطیلات نوروز با حضور شرکت‌کنندگان برگزار خواهد شد و در پایان دوره به شرکت‌کنندگان که در آزمون پایانی حد‌نصاب دوره را کسب کرده‌اند، گواهینامه معتبر جهاد دانشگاهی اعطاء می‌شود.

یادآور می‌شود، متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 021-66951158 تماس حاصل کنند.

captcha