ارائه خدمات مشاوره در بخش حوزوی نمایشگاه قرآن به صورت رایگان
کد خبر: 3507782
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۸

ارائه خدمات مشاوره در بخش حوزوی نمایشگاه قرآن به صورت رایگان

گروه حوزه علمیه: بخش حوزوی نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم همچون سال‌های گذشته به عموم بازدیدکنندگان این بخش خدمات مشاوره‌ای رایگان ارائه می‌کند.

علیرضا صدری‌اقدم، کارشناس غرفه مشاوره حوزوی بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) اظهار کرد: طبق سنت خوب حوزه‌های علمیه هر ساله در نمایشگاه قرآن حضور داریم و یکی از بهترین بخش‌های نمایشگاه قرآن، ارائه خدمات در بخش مشاوره است که با مردم ارتباط مستقیم و حضوری برقرار می‌کند، به مشکلات مختلف آنان می‌پردازد و پرسش‌های آنان را پاسخ می‌گوید. در سال‌های گذشته نیز بازخوردهای خوبی از برپایی غرفه مشاوره حوزه در نمایشگاه گرفتیم و حتی شاهد اسلام آوردن، توبه کردن و آشتی کردن بسیاری از افرادی بودیم که به این غرفه مراجعه کرده بودند.
 

وی افزود: کارشناسان دینی حاضر در این غرفه دارای تخصص در گرایش‌های کلام و مسائل اعتقادی، خانوادگی و مسائل روانشناسی، قرآن و حدیث، فقه و مسائل شرعی، ادیان و مذاهب و مسائل زنان هستند که سوالات و مشکلات مردم را در این حوزه‌‎ها پاسخ می‌گویند.

صدری‌اقدم، اظهار کرد: با توجه به استقبال خوبی که هر سال از بخش مشاوره حوزوی صورت می‌گیرد، نیازمند توجه ویژه اداره‌کنندگان نمایشگاه به امکانات این بخش هستیم تا بتوانیم به نحو مطلوب‌تری به ارائه خدمت در این بخش بپردازیم. فضای بازتر، امکانات رفاهی بیشتر، تبلیغات برای دیده شدن بیشتر بخش مشاوره، طراحی فضای مناسب برای این بخش و... از مواردی است که نیازمند توجه بیشتر در بخش مشاوره حوزوی است.

وی در پایان گفت: در حدود 30 مشاور خواهر و برادر با تخصص‌های مختلف در بخش حوزوی نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم حضور دارند و آماده ارائه مشاوره به صورت رایگان به اقشار مختلف هستند.

captcha