عملکرد خوب استقبال کم!
کد خبر: 3508340
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷
مدیر رادیو قرآن عنوان کرد:

عملکرد خوب استقبال کم!

گروه جامعه: محمدحسین محمدزاده ضمن حضور در غرفه خبرگزاری ایکنا در نمایشگاه قرآن با اشاره به اینکه نمایشگاه امسال بهتر از سال گذشته عمل کرده، گفت: استقبال مردم نیز نسبت به سال‌های گذشته تفاوتی ‌نکرده، مگر اینکه در روز‌های آتی شاهد استقبال مردم باشیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، محمدحسین محمدزاده، مدیر رادیو قرآن، با حضور در بیست‌ و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن از غرفه خبرگزاری ایکنا بازدید کرد. وی در ‌جریان بازدید از غرفه ایکنا در خصوص فعالیت رسانه‌ها در نمایشگاه قرآن گفت: یکی از تکالیف و رسالت‌ رسانه‌ها به ویژه رسانه‌های فرهنگی، دینی و قرآنی، این است که فعالیت‌های نمایشگاه قرآن را به شکل اکمل پوشش داده، اطلاع‌رسانی کرده و مردم را در جریان فعالیت‌های آن قرار دهند تا حضور فعالی در این حرکت‌ها داشته باشند.

محمد‌‌زاده در پاسخ به این سوال که نمایشگاه امسال را با توجه به شعار آن و نسبت به سال‌های گذشته چگونه دیده‌اید، گفت: نمایشگاه امسال با رنگ‌آمیزی و دکور‌های نسبتا جدید، بهتر از سال گذشته عمل کرده و تفاوت‌هایی را به سمت خوب شدن دارد. آن تزاحمی که در سال‌های گذشته بود الان نیست.

مدیر رادیو قرآن بیان کرد: نمایشگاه امسال توانسته در خیلی از بخش‌ها با توجه به شعارش عمل کند و تقریبا اگر خانواده‌ای برای ایجاد فهم قرآن و یا افزایش فهم آن قدم به نمایشگاه بگذارد، آن را به خوبی لمس خواهد کرد و با فضا‌های بی‌‌ربط مواجه نخواهد شد.

وی در خصوص حضور و استقبال مخاطبان از این نمایشگاه هم گفت: استقبال مردم نسبت به شمار روز بازدید و نسبت به سال‌های گذشته تفاوت خاصی نکرده است، مگر اینکه در روز‌های آتی شاهد یک استقبال و حضور قابل توجهی در نمایشگاه قرآن باشیم.

عملکرد خوب استقبال کم!
یادآور می‌شود، بیست و چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن از روز هفتم ماه مبارک رمضان به مدت ۱۷ روز از ساعت ۱۸ تا ۲۳:۳۰ پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

captcha