کارکنان قرآنی بیمارستان خاتم‌الانبیا(ص) تجلیل شدند
کد خبر: 3514130
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶
به مناسبت روز حجاب و عفاف؛

کارکنان قرآنی بیمارستان خاتم‌الانبیا(ص) تجلیل شدند

گروه فعاليت‌های قرآنی: مشاور فرهنگی بيمارستان خاتم‌الانبيا(ص) از برگزاری مراسم تجلیل از کارکنان قرآنی اين بيمارستان خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمين محمودرضا ذكاوت، مشاور فرهنگی بيمارستان خاتم‌الانبيا(ص) در گفت‌وگو با خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا)، از برگزاری مراسم تجلیل از کارکنان قرآنی اين بيمارستان طی امروز، 21 تیرماه به مناسبت روز حجاب و عفاف خبر داد.

مشاور فرهنگی بيمارستان خاتم‌الانبيا(ص) در ادامه تصریح کرد: در این مراسم معنوی از 10 نفر از کارکنان شایسته بیمارستان خاتم‌الانبیا(ص) با حضور مسئولان بیمارستان تجلیل و تکریم شد.

ذكاوت تصريح كرد: همچنین، در این مراسم، هادی کاظمی، رئیس بیمارستان خاتم‌الانبیا(ص) و نیز حجت‌الاسلام والمسلمین سیدهادی حسینی، مسئول واحد فرهنگی بیمارستان به سخنرانی پرداختند.

مشاور فرهنگی بيمارستان خاتم‌الانبيا(ص) اظهار کرد: در ادامه برگزاری این مراسم معنوی نیز سیدعلا موسوی، قاری مدعو از عتبه حسینی به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید و ابتهال حب‌الحسین(ع) پرداخت.

وی بیان کرد: مراسم تجلیل از کارکنان قرآنی بیمارستان خاتم‌الانبیا(ص) از ساعت 11 تا 12 امروز، 21 تیرماه در محل سالن اجتماعات مرکز علوم اعصاب بیمارستان خاتم‌الانبیا(ص) برگزار شد.

captcha