جشنواره «عاشقان قرآنی برای مسجدالاقصی» در غزه
کد خبر: 3658241
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰

جشنواره «عاشقان قرآنی برای مسجدالاقصی» در غزه

گروه بین‌الملل: جشنواره مردمی «عاشقان قرآن برای مسجدالاقصی» در مسجد «عمار بن یاسر» واقع در شرق شهر غزه برگزار شد و در این مراسم از گروهی از حافظان قرآن کریم تجلیل شد.

تکریم حافظان قرآنی در دو مسجد غزه
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری alwatanvoice.com؛ این جشنواره مردمی روز شنبه(7 آبان) با حضور گسترده اقشار مختلف مردمی و شماری از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) برگزار شد.

«نسیم یاسین»، از رهبران جنبش حماس ضمن سخنانی در این مراسم تصریح کرد: راه آزادی را مردان مسجد و حلقه‌های قرآنی ایجاد می‌کنند و  آزادی فلسطین در گرو تربیت مردانی بر سفره قرآن است.

همچنین، روز شنبه مراسمی برای تقدیر از 9 حافظ کل قرآن و 97 حافظ اجزایی از کلام وحی، با عنوان «وحدت، راه آزادی» در مسجد «حمزه‌ بن عبدالمطلب» واقع در شرق غزه برگزار شد.

در این مراسم که با همکاری مرکز قرآنی «حمزه(ع)» و با حضور خانواده‌های حافظان قرآن برگزار شد، ماهر صبره، از رهبران جنبش اسلامی فلسطین(حماس)، خواستار حمایت بیشتر در زمینه تربیت حافظان قرآن شد.

وی بیان کرد که مرکز آموزش حفظ قرآن مسجد حمزه به‌عنوان نخستین مرکز قرآنی در منطقه شرق غزه، تاکنون اساتید برجسته و حافظان قرآن زیادی را تربیت کرده است/.

captcha