لیست اقلام موردنیاز برای کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه
کد خبر: 3663089
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۱

لیست اقلام موردنیاز برای کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه

گروه اجتماعي: پتوی سالم و تمیز، لوازم گرمایشی، چادر، کنسرو و خشکبار و آب‌معدنی، لوازم بهداشتی، داروهای ضروری، شیر خشک و وسایل بهداشتی نوزاد از اقلام موردنیاز برای زلزله‌زدگان است.

به گزارش خبرگزاري بين‌المللي قرآن(ايكنا) از قزوین، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان قزوین، پتوی سالم و تمیز، لوازم گرمایشی، چادر، کنسرو و خشکبار و آب‌معدنی، لوازم بهداشتی، داروهای ضروری، شیر خشک و وسایل بهداشتی نوزاد موردنیاز زلزله‌زدگان است و هم استانی‌ها می‌توانند کمک‌ها را به سازمان هلال‌احمر شهرستان تحویل دهید.
بنا برا اين گزارش، 65 نفر از امدادگران هلال‌احمر استان قزوین به همراه 17 دستگاه آمبولانس به ثَلاثِ باباجانی اعزام‌شده‌اند.
ثَلاثِ باباجانی یکی از شهرستان‌های استان کرمانشاه است. مرکز این شهرستان شهر تازه‌آباد با جمعیتی بالغ‌بر 11 هزار نفر و ازگله دیگر شهر آن است.
شهرستان ثلاث باباجانی از جنوب با شهرستان‌های سرپل ذهاب و دالاهو؛ از شرق با جوانرود هم‌جوار و از غرب هم با کشور عراق مرز مشترک دارد. این شهرستان دو بخش، شش دهستان، دو شهر و ۲۵۲ روستا دارد و هم‌مرز با کشور عراق است. وسعت آن ۱۹۲۰ کیلومترمربع و جمعیت آن 42 هزار نفر است.
captcha