برگزاری مرحله نهایی مسابقات قرآن تقلیدی آموزش و پرورش منطقه 10 تهران
کد خبر: 4211781
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۷

برگزاری مرحله نهایی مسابقات قرآن تقلیدی آموزش و پرورش منطقه 10 تهران

مرحله نهایی نخستین دوره مسابقات قرآن تقلیدی آموزش و پرورش منطقه 10 تهران، فردا سه‌شنبه 4 اردیبهشت برگزار می‌شود.

برگزاری مرحله نهایی مسابقات قرآن تقلیدی آموزش و پرورش منطقه 10 تهرانبه گزارش ایکنا، کانون فرهنگی سلمان میزبانی مرحله نهایی مسابقات قرآن تقلیدی آموزش و پرورش منطقه 10 تهران را به عهده دارد.
 
پیش از این، دبیرستان شهید چمران منطقه 10 آموزش و پرورش تهران شاهد برگزاری مرحله مقدماتی این دوره با حضور دانش‌آموزان دختر و پسر در تمام رده‌های سنی بود تا منتخبان این مرحله فردا چهارم اردیبهشت از ساعت 16 تا 18 در مرحله نهایی آن با یکدیگر به رقابت بپردازند.
 
در مرحله نهایی علاوه بر شرکت هشت متسابق فینالیست و تلاوت آنها، سؤالات قرآنی در میان حضار مطرح و به برگزیدگان جوایزی اهدا خواهد شد.
 
تلاون قرآن از سوی مصطفی شفیعی، قاری ممتاز و داور این دوره، اجرای مداحی و توسل به اهل بیت(ع)، سخنرانی در رابطه با تأثیر قرآن در زندگی فردی و اجتماعی نوجوانان از جمله دیگر بخش‌های این مراسم است.
 
همچنین علاوه بر اعلام رتبه‌های برتر مسابقات و اهدای جوایز به آنان، به تمامی شرکت‌کنندگان در این مسابقه لوح تقدیر نیز داده خواهد شد.
 
علاقه‌مندان برای حضور در این مراسم می‌توانند به نشانی بزرگراه شهید نواب صفوی، خیابان محبوب مجاز، کوچه سلمان فارسی، کانون فرهنگی سلمان مراجعه کنند.
 

فیلم برگزاری مرحله مقدماتی مسابقات

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رضا دوستدار ایران عزیز و پر افتخار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۰:۰۴
1
3
باسلام و تشکر از تلاشهای قرآن دوستان و خادمین به قرآن
captcha