افتتاح مرکز قرآنی امامزاده عبدالله (ع) در همدان
کد خبر: 3664796
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱
همزمان با دهه وقف؛

افتتاح مرکز قرآنی امامزاده عبدالله (ع) در همدان

گروه اجتماعی: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان، از افتتاح مرکز قرآنی آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) همدان همزمان با سومین روز از دهه وقف خبرداد.

حجت الاسلام سیدعلی حسینی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان اظهار کرد: آستان مقدس امامزاده عبدالله این شهرستان دارای دو صحن بالا و زیرین است که مرکز قرآنی در طبقه زیرین این حرم است.

وی افزود: مرکز قرآنی یک مجموعه ای هشت کلاسه است که عملیات عمرانی آن تکمیل شده است و در سومین روز از ایام دهه وقف افتتاح می شود.

وی اضافه کرد: در این مرکز یک کلاس ویژه حفظ مجازی قرآن کریم که برای نخستین بار در شهرستان دایر شده و کارشناسان از طریق تماس های تلفنی پیگیر حفظ قرآن کریم شرکت کنندگان است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان اظهار کرد: کارشناسان و مربیان به صورت روزانه با شرکت کنندگان ارتباط و پیگیر محفوظات آنان می شوند و در پایان سال آزمون و گواهینامه به آنان اعطاء می شود.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه 700 نفر در مرکز حفظ قرآن کریم ثبت نام کرده اند، عنوان کرد : مربی به صورت روزانه به شرکت کنندگان خدمات ارائه می دهند.

وی گفت: همچنین کارگاه های آموزشی شامل اخلاق، احکام، کلاس، قرائت قرآن و تجوید در مرکز قرآنی امامزاده عبدالله (ع) شهرستان همدان دایر است.

این مقام مسئول یادآور شد: در سطح شهرستان همدان 2 هزار نفر برای کلاس های حفظ حضوری قرآن کریم ثبت نام کردند که در این مرکز قرآنی 150 نفر تحت آموزش هستند.

captcha