دشمن به دنبال نابود کردن سبک زندگی قرآنی در جامعه اسلامی است
کد خبر: 3666600
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷
سردار کرمی:

دشمن به دنبال نابود کردن سبک زندگی قرآنی در جامعه اسلامی است

گروه سیاسی: فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: دشمن به دنبال نابود کردن سبک زندگی اسلامی و قرآنی در جامعه ما به‌ویژه جوانان است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ظهر دیروز جمعه سوم آذرماه در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه زنجان اظهار کرد: دشمن به دنبال نابود کردن سبک زندگی اسلامی و قرآنی در جامعه ما به‌ویژه جوانان است و باید با بصیرت در صحنه باشیم.

سردار کرمی با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج، تصریح کرد: بسیج در عرصه‌های مختلف فرهنگی، معنوی، دفاعی و رشادت و شجاعت صحنه‌های بسیار زیبایی در سال‌های دفاع‌مقدس خلق کرد که دنیا در برابر این اراده نتوانست ایستادگی کند.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع‌مقدس خانه‌های ما بهشتی شد و دشمن در برابر اراده و اعتقاد ملت ایران شکست خورد، افزود: بسیاری از خانواده‌ها از یک تا شش شهید در راه دفاع‌مقدس تقدیم کردند و دیدیم مادری که همه فرزندانش شهید شدند و با تمام صبوری می‌گفت کاش به تعداد موهای سرم پسر داشتم و شهید می‌شدند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه وقتی ملت وارد صحنه شوند قطعا این نیرو و اتحاد ایجاد شده، شکست‌ناپذیر خواهد بود، تصریح کرد: امروز جنگ، جنگ اراده و ایمان است و دشمن می‌خواهد اراده ملت ایران را بشکند و سبک زندگی اسلامی و قرانی در کشور را نابود کند.

وی با اشاره به اینکه رمز پیروزی بسیج، ایمان، اعتقاد، روحیه جهادی و روحیه ولایت‌مداری است، تاکید کرد: امروز شاهد حضور بسیجیان در کنار سایر نیروهای نظامی و انتظامی و اطلاعاتی در حفظ کیان ایران اسلامی هستیم.

سردار کرمی با اشاره به حضور بسیج در عرصه‌های مختلف عملیاتی، دفاعی، فرهنگی و سازندگی، تاکید کرد: در عرصه فرهنگی در استان شاهد اجرای نزدیک به ۲۰ هزار برنامه فرهنگی هستیم که یکی از آن‌ها برگزاری اردوی راهیان‌نور است که سالانه تا ۴۰ هزار نفر از اقشار مختلف استان در آن شرکت می‌کنند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه بسیج در عرصه سازندگی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی گام برمی‌دارد، گفت: امسال با همه کمبودها در اعتبارات، ۱۶۵ پروژه در مناطق مختلف استان و در راستای محرومیت‌زدایی انجام شد و بسیج با کم‌ترین هزینه تلاش دارد بیشترین خدمات را در حوزه اقتصاد مقاومتی به انجام برساند.

captcha