تربیت قرآنی؛ مهم ترین هدف برگزاری دوره تربیت آموزشیاری قرآن
کد خبر: 3684868
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۰
محسن تقی پور:

تربیت قرآنی؛ مهم ترین هدف برگزاری دوره تربیت آموزشیاری قرآن

گروه فعالیت های قرآنی: سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: مهم ترین هدف برگزاری دوره تربیت آموزشیاری قرآن کریم، تربیت قرآنی جوانان است.

محسن تقی پور،  سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری از برگزاری یک دوره آموزشیاری قرآن کریم ویژه خانواده روحانیون مستقر در شهرکرد خبر داد وگفت: طی تفاهم نامه ای که بین مدیریت حوزه علمیه استان و اداره امور قرآنی منعقد شده است ، این دوره آموزشیاری از اول تا پایان بهمن به مدت 84 ساعت در اداره امور قرآنی استان برگزار می شود .
وی مهم ترین هدف برگزاری دوره تربیت آموزشیاری قرآن کریم را تربیت قرآنی جوانان دانست و افزود: دوره آموزشیاری قرآن کریم با حضور اساتید برجسته قرآنی استان برگزار می شود.
تقی پورگفت: محتوای آموزشی در نظر گرفته شده برای این دوره در بخش روش تدریس و فنون قرائت آموزش رو خوانی و روان خوانی ارائه می شود وهمچنین درس احکام به صورت غیرحضوری در نظر گرفته شده است.
وی با اشاره به اولویت و اهمیت تسلط و مهارت در قرائت قرآن، ادامه داد: توسعه برنامه‌های آموزش قرآن منوط به وجود مربيان تأثيرگذار و توانمند در امر تدريس است تا با دلسوزي ،علاقمندي و تخصص لازم، قرآن را تعليم دهند.
سرپرست اداره امور قرآنی استان تصریح کرد: گواهی آموزشی پایان دوره برای آن دسته از شرکت کنندگان در این دوره که حد نصاب لازم را کسب کنند از طرف اداره امور قرآنی استان صادر می شود.

captcha