از ارائه محفوظاتم راضیم/ ترکیب خاص داوران مسابقات قرآن دانشجویان مسلمان
کد خبر: 3709991
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۰

از ارائه محفوظاتم راضیم/ ترکیب خاص داوران مسابقات قرآن دانشجویان مسلمان

گروه فعالیت‌های قرآنی- نماینده ایران در رشته حفظ ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان گفت: مانند دیگر متسابقان دو سوال داشتم که اولی را به خوبی انجام دادم و برای پاسخ به سوال دوم تذکر گرفتم. در مجموع آنچه را که می‌خواستم اجرا کردم، استرس نداشتم و با آرامش کامل تلاوتم را انجام دادم.

مجتبی فردفانی، نماینده ایران در رشته حفظ ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان، دقایقی پیش در حاشیه این دوره از رقابت ها و بعد از ارائه محفوظات خود در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، با ابراز رضایت از بخش فنی مسابقات، در خصوص نحوه تلاوتش بیان کرد: نوبت من شماره 18 بود و مانند دیگر متسابقان دو سوال داشتم که اولی را به خوبی انجام دادم و برای پاسخ به سوال دوم تذکر گرفتم. در مجموع آنچه را که می‌خواستم اجرا کردم، استرس نداشتم و با آرامش کامل تلاوتم را انجام دادم و راضی هستم.

از ارائه محفوظاتم راضیم/ ترکیب خاص داوران مسابقات قرآن دانشجویان مسلمان
وی با انتقاد از اجبار کردن متسابقان برای حضور در محل برگزاری مسابقات پیش از فرارسیدن نوبت آنان، توضیح داد: با اینکه نوبت مسابقه من عصر بود اما گفتند باید از صبح در محل برگزاری مراسم حضور داشته باشیم که این امر سبب خستگی ذهنی و نداشتن تمرکز کافی زمان اجرا شد و در موقع ارائه محفوظات خسته بودم، اینکه شرکت‌کنندگان مجبور می‌شوند پیش از رسیدن نوبتشان در مراسم حضور داشته باشند، مطلوب نیست.
این حافظ بین‌المللی قرآن داوران ششمین دوره مسابقات دانشجویان مسلمان را خوب ارزیابی کرد و افزود: احساس میکنم ترکیب خاصی از داوران انتخاب شده‌اند و در مورد نتیجه خودم هم باید دید نمرات شرکت‌کنندگان چگونه است.

انتهای پیام

captcha