آغاز كلاس‌های آموزش‌ قرآن بیت‌الاحزان در نیویورك
کد خبر: 3743601
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱

آغاز كلاس‌های آموزش‌ قرآن بیت‌الاحزان در نیویورك

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ از ابتدای ماه سپتامبر كلاس‌های آموزش روخوانی و روان‌خوانی توسط یكی از حافظان بیت‌الاحزان در نیویورك آغاز شد.

كلاس‌های آموزش‌ قرآن بیت‌الاحزان در نیویورك آغاز شد

به گزارش ایكنا از فارس، از ابتدای ماه سپتامبر كلاس‌های آموزش روخوانی و روان‌خوانی توسط حلیمه شیخ، یكی از حافظان قرآن تربیت شده در مؤسسه بیت‌الاحزان كه طی سال‌های گذشته در مدارس شبانه‌روزی تخصصی حفظ یكساله قرآن این مؤسسه در استهبان فارس موفق به حفظ قرآن شده بود، از ابتدای ماه سپتامبر در نیویورك آمریكا آغاز شد.
وی در این رابطه گفت: برای نخستین بار توانستیم كلاس‌های قرآن در ماه مبارك رمضان برپا كنیم و در آن هر روز جزئی از قرآن كریم تلاوت می‌شد و تا آخر ماه مبارك رمضان توانستیم قرآن را ختم كنیم و در پایان نیز از همه شركت‌كنندگان تقدیر شد.
شیخ با بیان اینكه در ایام تابستان این كلاس‌ها تعطیل بوده است، افزود: كلاس‌های آموزش روخوانی و روان‌خوانی قرآن كریم از اول ماه سپتامبر جاری در روزهای یكشنبه هر هفته از ساعت 11 تا 15 برگزار می‌شود كه بیشتر شركت‌كنندگان آن را بانوان تشكیل می‌دهند.

كلاس‌های آموزش‌ قرآن بیت‌الاحزان در نیویورك آغاز شد
این حافظ قرآن در پایان ضمن‌ قدردانی از فعالیت‌های مؤسسه بیت‌الاحزان بر لزوم تداوم راه آموزش قرآن و همچنین ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی تأكید كرد.
بنابر این گزارش، حلیمه شیخ مادر یك خانواده 4 نفری است كه به همراه فرزندانش حوریه فاطمه، سکینه فاطمه و کمیل در سال 94 به‌مدت یك سال در مدارس شبانه‌روزی حفظ تخصصی قرآن بیت‌الاحزان موفق به حفظ 10 جزء قرآن كریم شدند.
وی كه اصالتاً از مسلمانان افغانستان است، تا سن هفده سالگی در ایران زندگی کرد و پس از ازدواج به آمریکا رفت و قریب 19 سال است كه در این كشور زندگی می‌كند.
این بانوی فعال قرآنی هم‌اكنون در یكی از بیمارستان‌های نیویورك پرستار بوده و كلاس‌های قرآن خود را در مسجد حضرت زهرا(س) این شهر برپا می‌كند.
انتهای پیام

captcha