زیر سئوال بردن عملکرد مسئولان بدون آگاهی اشتباه است
کد خبر: 3744444
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۶

زیر سئوال بردن عملکرد مسئولان بدون آگاهی اشتباه است

گروه سیاست و اقتصاد- امام جمعه خرم‌دره گفت: خدمت در نظام اسلامی موهبتی است که به واسطه خون شهدا حاصل شده است و زیر سئوال بردن عملکرد مسئولان بدون آگاهی اشتباه است.

زیر سئوال بردن عملکرد مسئولان بدون آگاهی اشتباه استبه گزارش ایکنا، از زنجان، حجت‌الاسلام سید علی حسینی امام جمعه خرم‌دره ظهر امروز 14 شهریورماه در جلسه تودیع و معارفه مدیر بنیاد شهید خرم‌دره با بیان اینکه نبی مکرم اسلام(ص) در عید غدیرخم گفتند که زنان نیز می توانند با حضرت علی(ع) بیعت کنند، اظهار کرد: بسیاری از زنان در عرصه مدیریتی بسیار قوی‌تر و کارآمدتر از مردان هستند و این را به اثبات رسانده‌اند.
وی با تاکید بر اینکه شهدا حاصل تربیت مادران فداکار هستند، اظهار کرد: عمده زحمت تعلیم و تربیت فرزند شهدا بر عهده مادران آنها بوده است که با زحمات خود فرزندانی را تحویل جامعه دادند که با خون خود نهال اسلام را آبیاری کردند.
این مسئول با تاکید بر اینکه پدران واقعی ما  شهدا هستند که درس ایثار و از خودگذشتگی به ما ملت ایران آموختند، افزود: شهدای ما مانند شهید فهمیده به حدی اهل عرفان و معرفت بودند که سن پایین نیز به ما درس ایمان و اخلاص آموختند.
این مسئول با تاکید بر اینکه خدمت در نظام اسلامی موهبتی است که به واسطه خون شهدا حاصل شده است، تاکید کرد: نباید نادیده و نشناخته و از روی ناآگاهی عملکردهای مسئولان را زیر سوال برد و به کار آنها خدشه وارد کرد.
انتهای پیام
captcha