برگزاری مسابقات قرآن در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)
کد خبر: 3752104
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴

برگزاری مسابقات قرآن در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)

گروه مسابقات ــ مسابقات قرآن کارکنان قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) روز 14 مهرماه با حضور 220 شرکت‌کننده در رشته‌های مختلف برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقات قرآن در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ مسابقات قرآن کارکنان قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) روز شنبه، 14 مهرماه با حضور برگزیدگان مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات برگزار می‌شود.
بر همین اساس این مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان، مفاهیم، حفظ پنج جزء، حفظ 10 جزء، حفظ 15 جزء، حفظ 20 جزء و حفظ کل قرآن کریم و با حضور 120 شرکت‌کننده در بخش آوایی و 100 نفر در بخش مفاهیم و مجموعاً 220 نفر برپا می‌شود.
این مسابقات صبح روز 14 مهرماه با برگزاری مراسم افتتاحیه آغاز می‌شود و تا پایان همین روز به کار خود پایان خواهد داد. مراسم افتتاحیه این مسابقات با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمود دهقانی، مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) برگزار می‌شود.
همچنین مراسم اختتامیه این مسابقات نیز بعدازظهر روز 14 مهرماه و با حضور سردار عبادالله عبداللهی، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) به‌منظور تجلیل از نفرات برگزیده برگزار می‌شود.
مرحله مقدماتی این مسابقات طی ماه‌های مرداد و شهریور و با حضور 660 شرکت‌کننده در رشته‌های مختلف برگزار شد که از بین آنها 120 نفر به این مرحله راه یافته‌اند.
برگزیدگان این مرحله از مسابقات که دو نفر از هر رشته خواهد بود به‌مرحله کشوری مسابقات قرآن کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که بهمن‌ماه برگزار می‌شود، راه خواهند یافت.

انتهای پیام

captcha