اتکا به ظرفیت‌های داخلی راهکار غلبه بر تحریم‌هاست
کد خبر: 3756970
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸

اتکا به ظرفیت‌های داخلی راهکار غلبه بر تحریم‌هاست

گروه سیاست و اقتصاد- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان گفت: خودزنی داخلی زمینه را برای نفوذ کشور دشمنان در کشور فراهم می سازد که نهایت آن نیز شکست است و اتکا به ظرفیت‌های داخلی راهکار غلبه بر تحریم‌هاست.

اتکا به ظرفیت‌های داخلی راهکار غلبه بر تحریم‌هاستبه گزارش ایکنا، از زنجان، فرامرز نیکسرشت معاون استاندار زنجان ظهر امروز پنجشنبه 26 مهرماه در جمع اعضای شورای اداری شهرستان ابهر، عنوان کرد: ناملایمات کشور می‌تواند به یک فرصت تهدید شود.
وی با بیان اینکه از زمانی که یکی از اصول اساسی جمهوری اسلامی ایران استکبارستیزی قرار گرفت، دشمنی دشمنان با ما آغاز شد، عنوان کرد: در طی ۴۰ سال گذشته عداوت دشمنان با کشورمان در جریان بوده و مادامی که استکبارستیزی یک اصل در جمهوری اسلامی ایران است نیز این کینه‌ها ادامه خواهد داشت.
نیک‌سرشت با بیان اینکه در طول ۴۰ سال گذشته تحریم‌های دشمنان به روش‌های مختلف علیه کشورمان در جریان بوده است، ادامه داد: در طول جنگ تحمیلی که ما حتی نمی‌توانستیم به واسطه تحریم‌ها سیم خاردار نیز برای کشور تهیه کنیم جنگ با تمام قوا مدیریت شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان با اشاره به اینکه مقاومت و ایستادگی رزمندگان در دوران دفاع مقدس علی‌رغم تحریم‌ها باید برای امروز کشور تجربه باشد، عنوان کرد: اتکا به پتانسیل‌های داخلی کشور گره گشای تحریم‌ها است.
وی با تأکید بر اینکه نباید به بهانه‌های مختلف در کشور خود زنی کنیم، ادامه داد: خودزنی داخلی زمینه را برای نفوذ کشور دشمنان در کشور فراهم می سازد که نهایت آن نیز شکست است.
این مسئول با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی کشور همه ما دخیل هستیم، ادامه داد: هر کس باید به وضع خود برای اصلاح وضع موجود تلاش کند.
انتهای پیام
captcha