پدر شهیدان رفیعی دار فانی را وداع گفت
کد خبر: 3766836
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۶

پدر شهیدان رفیعی دار فانی را وداع گفت

گروه اجتماعی- پدر شهیدان «نصرالله و غلامرضا رفیعی» بر اثر بیماری و کهولت سن، دار فانی را وداع گفت.

پدر شهیدان رفیعی دار فانی را وداع گفتبه گزارش ایکنا از زنجان، سلطان‌علی رفیعی پدر شهیدان «غلامرضا و نصرالله رفیعی» بر اثر بیماری و کهولت سن، دار فانی را وداع و به فرزندان شهیدش پیوست.
پیکر مرحوم سلطان‌علی رفیعی پدر شهیدان «نصرالله و غلامرضا رفیعی» ساعت 14 امروز سوم آذرماه با حضور خانواده‌های شهدا، جانبازان و مردم شهیدپرور استان زنجان در مزار پایین زنجان تشییع و به خاک سپرده شد.
مراسم شام غريبان پدر شهیدان رفیعی روز شنبه سوم آذرماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد امام محمدباقر (ع)، مراسم ترحیم وی روز يكشنبه چهارم آذرماه از ساعت ۱۴ الی ۱۶  و مراسم شب هفت این مرحوم نیز روز پنج‌شنبه هشتم آذرماه از ساعت ۱۴ الی ۱۶ در مسجد امام محمدباقر (ع) برگزار خواهد شد.
 شهید غلامرضا رفیعی در سال 1337 و در روستای پایایی زنجان دیده به جهان گشود و با آغاز جنگ تحمیلی به عنوان بسیجی به مناطق عملیاتی اعزام شد. و ی در 23 مرداد سال 1366 در عملیات نصر 7 و در منطقه بوالفتح عراق بر اثر اصابت ترکش به درجه رفیع شهادت نایل آمد.
گفتنی است، شهید نصرالله رفیعی نیز در سال 1343 در روستای پایایی زنجان متولد و همچون برادر شهیدش با آغاز جنگ تحمیلی به فرمان امام راحل لبیک گفته و به عنوان بسیجی به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اعزام شد.  وی در سوم خردادماه سال 1361 به علت اصابت ترکش در عملیات بیت‌المقدس در خرمشهر به درجه رفیع شهادت نایل آمد.


انتهای پیام
captcha