اتحاد، مهم‌ترین مسئله جهان اسلام است
کد خبر: 3768243
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۷

اتحاد، مهم‌ترین مسئله جهان اسلام است

گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه زنجان وحدت و اتحاد را مهمترین مسئله امروز جهان اسلام خواند و گفت: ملت ایران به برکت مقاومت، در سایه ایمان به خدا و اعتقاد به وعده‌های الهی در برابر توطئه‌های دشمنان همچون کوه ایستاده است.

۰اتحاد؛ مهم‌ترین مسئله جهان اسلام استبه گزارش ایکنا از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه زنجان، اظهار کرد: هفتم آذرماه روز نیروی دریایی بود و رشادت‌های نیروی دریایی ارتش در زمان جنگ تحمیلی نشان از شجاعت، فداکاری و ازخودگذشتگی آن‌ها در حفظ کشور دارد که اجازه ندادند یک وجب از خاک کشور در دست دشمن بیفتد.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با مهمانان شرکت‌کننده در سی و دومین کنفرانس وحدت اسلامی و سفرای کشورهای اسلامی، تصریح کرد: ایشان فرمودند راه نجات منطقه، تقویت بیداری اسلامی و روحیه مقاومت در میان ملت‌های مسلمان است. مهم‌ترین مسئله امروز مسلمانان وحدت، یکدلی و همبستگی است.
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی به عنوان یک الگو، به برکت چهل سال مقاومت و ایستادگی ملت ایران اکنون به شجره طیبه و تناوری تبدیل شده است که تهدیدها و حرکات خباثت‌آمیز آمریکا و رژیم صهیونیستی همچون گذشته تأثیری نخواهد داشت و قطعاً این ایده که انقلاب اسلامی را می‌توان نابود کرد با شکست سنگینی مواجه خواهد شد.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب تاکید داشتند که مسلمانان قبله واحد، اصول اعتقادی، دین، عبادات، اهداف و دشمن مشترکی دارند که این مسائل اقتضا می‌کند تا همه با هم متحد باشیم و مقاومت‌های مردم علیه آمریکا، سبب یاوه‌گویی‌های ترامپ شده است.
وی بیان کرد: مقام معظم رهبری همچنین با همان صلابت و اقتدار در جمع سفرا تاکید کردند که آمریکا غلط می‌کند که ملت ایران را تهدید می‌کند. ملت ایران به برکت مقاومت، در سایه ایمان به خدا و اعتقاد به وعده‌های الهی در برابر توطئه‌های دشمنان همچون کوه ایستاده است.
آیت‌الله خاتمی در ادامه با اشاره به ضرورت تبعیت مطلق از ولایت‌فقیه، خاطرنشان کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری، اسرائیل در حال افول است و ایستادگی و مقاومت در برابر قلدری‌های آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی، تنها راه غلبه و پیروزی است.
انتهای پیام
captcha