گروه‌های تروریستی ولد نامشروع آمریکا هستند
کد خبر: 3768247
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۹

گروه‌های تروریستی ولد نامشروع آمریکا هستند

گروه سیاست و اقتصاد- امام جمعه سلطانیه گفت: گروه‌های تروریستی همچون طالبان، القاعده، داعش، جبهه النصره و رژیم صهیونیستی ولد نامشروع آمریکا هستند که با مقاومت مسلمانان هم آمریکا و هم فرزندان نامشروعش رو به افول می‌روند.

گروه‌های تروریستی ولد نامشروع آمریکا هستندبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام سید عمران حسینی‌نسب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سلطانیه اظهار کرد: رئیس جمهور آمریکا ملت ایران را تروریست خوانده در حالی که این مطالب تکراری اهانت به ملت ایران است و آمریکا آنچه خود لایق و عامل آن است را به ملت ایران نسبت داده است.
وی تصریح کرد: آمریکا ۹۳ درصد از حیات ۲۵۰ ساله خود را یا در حال جنگ بوده یا در حال تاسیس و تقویت تروریسم و تنها در ۱۷ سال گذشته ۵۰۰ هزار نفر به خاطر سیاست‌های جنگ افروزانه آمریکا کشته شده‌اند.
امام جمعه سلطانیه با اشاره به اینکه گروه‌های تروریستی همچون طالبان، القاعده، داعش، جبهه النصره و رژیم صهیونیستی به عنوان گروه‌های تروریستی ولد نامشروع آمریکا هستند، تصریح کرد: با مقاومت مسلمانان هم آمریکا و هم فرزندان نامشروعش رو به افول هستند به طوری که رژیم صهیونیستی در جنگ هفته گذشته با فلسطینیان بیش از دو روز نتوانست مقاومت کند.
وی به سالروز شهادت شهید سیدحسن مدرس و روز مجلس اشاره کرد و افزود: مبارزه با استبداد و استکبار از ویژگی‌های شخصیتی شهید مدرس به‌شمار می‌رفت و او نه مرعوب بود و نه مجذوب و در عین اقلیت، حرف حق را با صدای بلند می‌گفت و در برابر قراردادها و مصوبات استعماری می‌ایستاد.
حسینی‌نسب شهید مدرس را بهترین الگو برای نمایندگان مجلس شورای اسلامی دانست و با بیان اینکه شهید مدرس نماینده ملت بود نه نماینده جناح خاص و نه وکیل الدوله گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید همچون شهید مدرس از  قراردادهایی که مخالف عزت و اقتدار نظام اسلامی بپرهیزند، نه اینکه در جای شهید مدرس بنشینند و به fatf رای بدهند.
وی تأکید کرد: در شرایط کنونی باید دغدغه اصلی دولت و نمایندگان وضع قوانین در راستای حل مشکلات اقتصادی و بیکاری باشد و خواسته‌های مردم را در اولویت قرار دهند.
وی با گرامیداشت سالروز ورود حضرت معصومه(س) به قم و در واقع به ایران اسلامی، استقبال مردم قم از حضرت معصومه(س) را روز اثبات ولایت‌مداری مردم دانست و گفت: به شفاعت حضرت معصومه(س) همه شیعیان وارد بهشت می‌شوند.
خطیب جمعه سلطانیه به سالروز بزرگداشت شیخ مفید اشاره کرد و افزود: به اعتقاد شیخ مفید مطلوب‌ترین نظام سیاسی در عصر غیبت، حکومت مبتنی بر ریاست عالمان فقیه، عادل و ماذون از طرف حضرت ولیعصر امام زمان(عج) است.
وی با بیان اینکه شیخ مفید وجوب نماز جمعه را منوط به وجود امام زمان نمی‌داند بلکه معتقد است اعتقادات حقه امام جمعه به همراه دیگر شرایط کافی است، گفت: شیخ مفید مورد عنایت امام زمان (عج) بوده و حتی یک بار فتوای ایشان را اصلاح کرد.
انتهای پیام
captcha