کاروانی از «دهلی» برای دیدار با مراجع، عازم نجف می‌شود
کد خبر: 3769761
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵

کاروانی از «دهلی» برای دیدار با مراجع، عازم نجف می‌شود

گروه بین‌الملل ــ هیئتی 31 نفره از شهر دهلی (پایتخت هند) برای زیارت عتبات عالیات و دیدار با مراجع عظام، فردا عازم شهر نجف در عراق می‌شود.

به گزارش ایکنا از هند؛ این کاروان که فردا 15 آذر (5 دسامبر) راهی  می‌شود، در ششمین جشنواره امیرالمؤمنین(ع) که فروردین امسال با مشارکت و همکاری عتبه حسینی و عسکریین برگزار شد، حضور پیدا کرده بود و به منظور ادامه تعاملات و به دعوت این آستان‌ها، به نجف می‌رود. 

این جشنواره، ۱۶ فروردین‎‌ در حوزه علمیه «الاثنی عشریه» شهر کارگیل برگزار شد.

هیئتی 31 نفره از «دهلی»، فردا عازم نجف می‌شود

حجت‌الاسلام مهدی مهدوی‌پور، نماینده ولی فقیه در هند ضمن دیدار با اعضای این هیئت، به بیان احادیثی از ائمه معصومین(ع) درباره فضیلت زیارت عتبات عالیات پرداخت و گفت: در دورانی به زیارت می‌روید که عتبات مقدسه از سلطه تکفیری‌ها و داعشی‌ها پاک شده است. این آرامش و امنیت، مرهون خون جوانانی است که در حفاظت از این حرم‌ها بر زمین ریخته شده است.

هیئتی 31 نفره از «دهلی»، فردا عازم نجف می‌شود

وی اظهار کرد: مراجع عظام با سرپرستی مقام معظم رهبری، فتوای تاریخی آیت‌الله سیستانی (مرجع شیعیان عراق) و فداکاری جوانان عراقی، داعشی‌ها و تکفیری‌ها را که از سوی آل سعود و آمریکا حمایت می‌شوند، نابود کردند. شما باید به یاد مدافعان حرم باشید و با حضور در حرم ائمه(ع)، برای مومنان شهر «کارگیل» و جهان دعا کنید.

هیئتی 31 نفره از «دهلی»، فردا عازم نجف می‌شود

نظیرمهدی محمدی، سرپرست کاروان اعزامی به نجف نیز گفت: ما علاوه بر زیارت عتبات عالیات، به دیدار مراجع عظام در عراق نیز می‌رویم. وی همچنین درخواست دیدار با مقام معظم رهبری را مطرح کرد.

انتهای پیام

captcha